خبرگزاری کار ایران

در تیم ملی به هیچ کسی لطف نمی‌کنند؛

جاوید: خطر از بیخ گوش ما گذشت / بازیکنان ما لیاقت دعوت‌شدن را داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۱۰

بدون شک در بازی‌های آینده تلاش خواهیم کرد با کسب هر ۳ امتیازهای ممکن این تیم را از صدر به زیر کشیده و عنوان قهرمانی را در پایان فصل جام قهرمانی را به اصفهان ببریم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: خطر از بیخ گوش ما گذشت که سوار هواپیمای دچار نقص فنی شده بودیم ولی خوشبختانه قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیفتد هواپیما به فرودگاه مهرآباد برگشت.

مهدی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نقص فنی هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: ساعت ۳۰:۱۹ در فرودگاه مهرآباد به مقصد ساری سوار هواپیما شدیم که ۷ – ۸ دقیقه بعد از بلند شدن هواپیما اعلام شد هواپیما دچار نقص فنی است و در حالیکه همه مسافران هواپیما را ترس فرا گرفته بود اعلام کردند هواپیما دوباره به فرودگاه مهرآباد برخواهد گشت. در آنجا بعد از حدود یک ساعت تأخیر با هواپیمایی دیگری به مقصد ساری پرواز کردیم و خوشبختانه خطر از بیخ گوش ما گذشت.

وی با اشاره به بازی این هفته گیتی‌پسند مقابل راه ساری نیز گفت: ما هفته گذشته شکست بدی را مقابل میثاق تهران متحمل شدیم که باعثشد صدر جدول را نیز به تیم دبیری بدهیم ولی این شکست را فراموش کرده‌ایم و این هفته به قصد گرفتن ۳ امتیاز بازی با ساروی‌ها به این شهر آمده‌ایم تا بتوانیم بار دیگر به کورس مدعیان برگردیم.

جاوید ادامه داد: در حال حاضر تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم تا خود را مهیای دیدار با راه ساری کنیم. با تدابیر جدیدی که کادر فنی تیم اندیشیدند با قدرت به مصاف راه‌ساری خواهیم رفت و هدفی جز کسب ۳ امتیاز نخواهیم داشت.

وی همچنین درباره دعوت ۶ بازیکن از گیتی‌پسند به تیم ملی نیز گفت: کارنامه بازیکنان دعوت‌شده گیتی‌پسند کاملاً مشخص است. در تیم ملی به هیچ کسی لطف نمی‌کنند و در صورتی دعوت خواهید شد که از آمادگی مطلوبی برخوردار باشید. اگر ۶ بازیکن از گیتی‌پسند به تیم ملی دعوت شده‌اند بدون شک آمادگی بالایی داشتند و نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کرده‌اند که ملی‌پوش شده‌اند. بازیکنان ما لیاقت دعوت شدن را داشتند.

این بازیکن ملی‌پوش درخصوص وضعیت خودش نیز گفت: من در دو بازی قبلی حضور نداشتم و خدا را شکر از این بازی بار دیگر در ترکیب تیم قرار خواهم گرفت تا بتوانم به گیتی‌پسند در راه رسیدن به هدفش کمک کنم. آمادگی خوبی دارم و امیدوارم بتوانم مثل گذشته به تیمم کمک کنم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید دبیری تبریز را از صدر جدول پایین کشیده و جایش را در صدر جدول قرار بگیرید، گفت: قطعاً هدف ما کسب عنوان قهرمانی است و در این راه فرقی نمی‌کند کدام تیم را از پیش رو برداریم. دبیری تیم بسیار خوب و دارای بازیکنان و کادر فنی باشخصیتی است که امسال به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ را آغاز کرده و تاکنون نیز در صدر جدول قرار گرفته، ولی ما نیز بیکار نخواهیم نشست و بدون شک در بازی‌های آینده تلاش خواهیم کرد با کسب هر ۳ امتیازهای ممکن این تیم را از صدر به زیر کشیده و عنوان قهرمانی را در پایان فصل جام قهرمانی را به اصفهان ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز