خبرگزاری کار ایران

شاید در تصمیم‌ خود تجدیدنظر کنیم؛

دبیری: تصمیمات خسوس موجب دلسردی بازیکنان دبیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۹

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه ساعت ۱۸ در ورزشگاه دانشگاه علوم پزشکی تبریز تیم دبیری تبریز میزبان حفاری خوزستان است.

فرزین دبیری گفت: برای تداوم صدرنشینی خود به مصاف تیم حفاری خوزستان می رویم.

به گزارش ایلنا، فرزین دبیری در مورد حریف روز جمعه تیمش گفت: حفاری خوزستان از تیم‌های قدیمی و مطرح فوتسال کشور بوده و این تیم با ۲۱ امتیاز در رده سوم قرار داشته و اگر در بازی عقب افتاده‌اش نیز به پیروزی برسد تنها با ما ۳ امتیاز فاصله خواهد داشت.

وی از حساسیت بازی تیمش مقابل حفاری خبر داده و افزود: برای تداوم صدرنشینی و کسب تمامی امتیازات خانگی به مصاف تیم خوزستانی رفته و امیدواریم با پیروزی در این بازی انتقام شکست فصل قبل را نیز از این حریف گرفته باشیم.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: حق تیم صدرنشین در لیگ برتر بیش از یک بازیکن در تیم ملی بود. تیم ما بیشترین صدرنشینی را در طول فصل داشته و حق ما بیش از یک بازیکن در تیم ملی بود و خسوس با تصمیمات خود موجب دلسردی و پایین آمدن روحیه بازیکنان تیم دبیری تبریز می‌شود.

وی افزود: فرهاد فخیم در بازی اول مقابل روسیه در میدان قرار داده نشده و به نوعی به این بازیکن کم لطفی شده و با ادامه این روند ممکن است در روابط خود برای همکاری و تعامل با تیم ملی تجدیدنظر کنیم.

دبیری در مورد بازی تیمش با زمزم اصفهان گفت: تیم زمزم برای توقف تیم ما با تمام وجود بازی کرد ضمن اینکه به دلیل دو اخطاره بودن چند بازیکنمان و خطر محرومیت در از بازی حفاری، بیشتر حفظ توپ را در دستور کار قرار داده و در نهایت به برتری ۴ بر ۱ دست یافتیم.

دبیری با ۲۷ امتیاز و حفاری با ۲۱ امتیاز تیم‌های اول و سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز