خبرگزاری کار ایران

با دعوت فدراسیون فوتبال انگلیس؛

حسین شمس به لندن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۴۰

مدیر بخش فوتبال و فوتسال پایه فدراسیون فوتبال انگلیس خواستار برگزاری سمیناری تخصصی توسط سرمربی سابق و نامدار فوتسال ایران شد.

سیمون واکر رسما خواستار برگزاری کنفرانس تخصصی و کارگاه آموزشی فوتسال توسط سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در لندن شد.

به گزارش ایلنا، پس از توافق اولیه مدیرعامل ایرانی باشگاه بیرمنگام‌تایگرز با حسین شمس برای برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان فوتسال کشور انگلیس، مدیر بخش فوتبال و فوتسال پایه فدراسیون فوتبال این کشور نیز خواستار برگزاری سمیناری تخصصی توسط سرمربی سابق و نامدار فوتسال ایران شد.

داوود معروفی با ارائه درخواست رسمی فدراسیون فوتبال انگلیس گفت: با توجه به شهرت جهانی حسین شمس، با وی برای برگزاری یک دوره کورس آموزشی برای مربیان حاضر در لیگ‌های فوتسال انگلیس مذاکره کردیم که پذیرفتند اما دیروز پس ا‌ز اعلام برگزاری این کلاس به فدراسیون انگلیس، سیمون والکر نیز سریعا طی ایمیلی خواستار برگزاری یک سمینار تخصصی فوتسال توسط ایشان در کشور انگلستان شدند.

فوتسالیست‌ سابق انتظام تهران به پایگاه خبری فوتسال ایران می‌گوید: سیاست فدراسیون انگلیس در پی جذب بازیکنان فوتبال از میان فوتسالیست‌ها است تا بازیکنان پخته‌تری داشته داشته باشند، به همین منظور والکر تاکید کرد زمان حضور شمس در انگلیس را برای برنامه‌ریزی این سمینار در تقویم ۲۰۱۴ فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کنیم و موافقت وی را بگیریم که شکر خدا شمس هم مخالفتی نداشتند و همه چیز قطعی شد.

گفتنی است، میلاد کریمی برادر علی کریمی نیز هم اکنون در تیم فوتسال بیرمنگام‌تایگرز عضویت داشته و در لیگ فوتسال انگلیس بازی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز