خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی‌ کوچک فوتسال - اسپانیا؛

شکست بانوان فوتسال ایران مقابل روس‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۵۳

ملی‌پوشان علاوه بر سفر سنگینی که داشتند یک بازی سخت و سنگین را با تیم مالزی برگزار کرده و به فاطصله ۱۰ ساعت باید دومین بازی خود را انجام می‌دادند.

دومین دیدار تیم ملی فوتسال ایران و روسیه شب گذشته از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران آغاز شد که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود روسیه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دومین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران با تیم ملی روسیه از سری رقابت‌های جام جهانی بانوان اسپانیا شب گذشته برگزار شد که تیم ملی بازی را با نتیجه ۴ بر یک واگذار کرد. تک گل تیم ایران را سپیده زرین راد به ثمر رساند.

سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان درباره این بازی گفت: دیدار بسیار خوب و پایاپایی بود اما به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان و فشار بازی نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم. ملی‌پوشان علاوه بر سفر سنگینی که داشتند یک بازی سخت و سنگین را با تیم مالزی برگزار کرده و به فاطصله ۱۰ ساعت باید دومین بازی خود را انجام می‌دادند.

المیرا ثمینی‌پور افزود: برخلاف بازی صبح که از سوی داوران قضاوت خوبی را شاهد بودیم، داوری بازی با روسیه قابل قبول نبود. سالن فوتسال مملو از تماشاگران ایرانی و خارجی بود که تیم ایران را یکپارچه تشویق می‌کردند و سفیر به همراه رایزن اقتصادی سفارت ایران بعد از بازی از ملی‌پوشان تقدیر کرده و از آنها خواستند برای موفقیت تلاش خود را بکار گیرند.

تیم ملی امروز استراحت داشته و فردا به مصاف تیم قدرتمند برزیل می‌رود.

دوشنبه ۲۵ آذرماه:
برزیل – ایران - ساعت ۱۷:۰۰به وقت محلی و ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز