خبرگزاری کار ایران

توانایی زدن گل‌های بیشتر به راه را داشتیم؛

مرتضایی: اولین شکست دبیری تبریز را در مشهد رقم می‌زنیم

کد خبر : ۱۳۳۸۵۲

تیم راه ساری از بازیکنان جوان و تماشاگران خوبی برخوردار است که معمولا در زمین خود خیلی خوب عمل می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: برنامه‌ریزی خوب ما در هفته گذشته، با پیروزی مقابل تیم راه‌ساری همراه شد.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی که تیمش دیروز ۱۳ دی‌ماه در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۷ بر ۳ میزبان خود راه ساری را شکست داد، عنوان کرد: در یک هفته گذشته بر روی شیوه بازی و همچنین شرایط سالن ساری به خوبی کار کرده بودیم.

وی با بیان اینکه نتیجه این بازی قابل پیش‌بینی نبود، افزود: تیم راه ساری از بازیکنان جوان و تماشاگران خوبی برخوردار است که معمولا در زمین خود خیلی خوب عمل می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد ادامه داد: با استفاده از توان بازیکنان جوان و باتجربه تیم، برنده میدان شدیم و با یک پله صعود با ۲۶ امتیاز در رده پنجم قرار گرفتیم.

مرتضایی با بیان اینکه می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به راه‌ساری بزنیم، اظهار داشت: با توجه به بازی حساس هفته جاری مقابل صدرنشین رقابت‌ها، در ۱۰ دقیقه پایانی از بازیکنان جوان تیم استفاده کردیم و به بازیکنان با تجربه تیم استراحت دادیم. عصر چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید بهشتی میزبان تیم دبیری تبریز ۳۶ امتیازی هستیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: این تیم تاکنون هیچ باختی نداشته، امیدواریم با حضور همه فوتسال‌دوستان و طرفداران هم استانی در سالن، اولین شکست دبیری تبریز را در مشهد رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز