خبرگزاری کار ایران

بازی در مشهد سخت است؛

شمسایی: گلزنی من مهم نیست، مهم قهرمانی دبیری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۴۶

آنچه در تیم دبیری اهمیت دارد یکدلی و اتحاد بین مدیریت، بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران تیم بوده و همه برای یک هدف واحد که همان قهرمانی تیم فوتسال دبیری است، در تلاش هستیم.

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: سالن پورشریفی تبریز بزرگ و بی‌همتاست اما کف‌پوش آن مناسب رشته فوتسال نیست.

وحید شمسایی درخصوص برتری ۴ بر یک تیمش در دیدار مقابل هلال احمر تبریز اظهار داشت: در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول برابر تیم هلال‌احمر به پیروزی دست یافته و به صدرنشینی خود در جدول تداوم بخشید.

وی افزود: فوتسال تبریز سه تیم در لیگ برتر دارد و این تیم‌ها با هم فرقی نداشته و من از نتیجه‌گیری هر ۳ تیم خوشحال می‌شوم، با این حال شاهد یک بازی درگیرانه و سخت از سوی هلال‌احمر بودیم و خوشحالم ۳ امتیاز این بازی را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با اشاره به سخت بودن بازی‌ها لیگ در دور برگشت تصریح کرد: عده‌ای از تیم‌ها در کورس قهرمانی بوده و برخی تیم‌ها نیز در تلاش هستند که از خطر سقوط فرار کنند و برخی هم به دنبال ارتقا رتبه فصل گذشته خود بوده و با شناختی که از یکدیگر در دور رفت کسب کرده‌اند، شاهد بازی‌های سخت‌تری هستیم.

وی با انتقاد از کف‌پوش سالن شهید پورشریفی بیان کرد: سالن پورشریفی یک سالن بزرگ و بی‌نظیر در ایران است اما کف‌پوش این سالن برای فوتسال نامناسب بوده و نمی‌توان در این سالن بازی خوبی را ارائه داد.

شمسایی در مورد گل زیبایش برابر تیم هلال احمر گفت: گل زدن من مهم نیست، آنچه در تیم دبیری اهمیت دارد یکدلی و اتحاد بین مدیریت، بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران تیم بوده و همه برای یک هدف واحد که همان قهرمانی تیم فوتسال دبیری است، در تلاش هستیم.

مربیح بازیکن تیم دبیری تبریز بازی تیمش مقابل فرش آرای مشهد را بسیار سخت خوانده و عنوان کرد: تیم فرش آرا از تیم‌های خوب و مدعی لیگ برتر فوتسال کشور بوده و بازی سختی در مشهد مقابل این تیم پیشرو داریم، تلاش می‌کنیم ضمن ارائه بازی خوب سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

تیم دبیری با ۳۶ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها بوده و روز چهارشنبه در مشهد به مصاف تیم فرش آرای این شهر می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز