خبرگزاری کار ایران

بازی با شهرداری یک بازی خانوادگی بود؛

شمسایی: اختلاف ۶ امتیازی حاشیه امنیت مناسبی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۵

حاشیه امنیت برای من زمانی است که ۴ امتیاز اختلاف داشته باشیم و تنها یک هفته از مسابقات باقیمانده باشد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با ذکر این که ۶ امتیاز برتری حاشیه امنیتی برای تیمش نیست، گفت: خوشحالم بالاخره موفق شدیم طلسم شکست‌ناپذیری تیم شهرداری تبریز برابر دبیری را بشکنیم.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی اظهار داشت: برد مقابل شهرداری‌تبریز چند حسن برای ما داشت که مهمترین آن تداوم صدرنشینی و افزایش امتیازات با سایر رقبا بود، ضمن اینکه طلسم شکست‌ناپذیری این تیم برابر دبیری را نیز شکستیم.

وی افزود: بازی ما با تاخیر نسبت به سایر دیدارها برگزار شد و با توجه به اینکه بازیکنان از توقف مدعیان باخبر بودند، این نگرانی وجود داشت که انگیزه لازم برای پیروزی در این بازی را از دست داده باشند، اما خوشبختانه با بازی خوب توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را نیز به دست آوریم.

شمسایی با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان دبیری نشان دادند مرد روزهای سخت هستند و قادر به انجام کارهای بزرگ بوده و برابر شهرداری تبریز نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی در مورد بازی با تیم شهرداری تبریز گفت: از روز اول که به تبریز آمدم گفتم ۳ تیم تبریز با یکدیگر هیچ فرقی ندارند و هدف اعتلای فوتسال تبریز است و بازی با تیم شهرداری یک بازی خانوادگی بود و شکست این تیم برابر دبیری از شایستگی‌های این تیم نمی‌کاهد. شهرداری تبریز یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده که بازیکن ملی‌پوش هم دارد و از مربی خوبی بهره می‌برد و من امیدوارم این تیم در پایان رقابت‌ها در رتبه شایسته‌ای قرار گیرد.

سرمربی تیم دبیری تبریز به سخت تر شدن بازی دور برگشت اشاره کرده و ابراز داشت: برای تیمی که ۱۶ هفته بدون شکست بوده بازی با هر تیمی سخت است، زیرا حریفان با انگیزه بالا و جهت شکست دادن صدرنشین وارد میدان شده و این کار را برای تیم دبیری سخت می‌کند، اما به لطف خدا و ائمه اطهار و حمایت مالکان باشگاه و تلاش تک تک بازیکنان و کادر مربیان و سایر عوامل باشگاه، تیم دبیری همچنان با اقتدار در صدر جدول قرار دارد.

شمسایی در مورد ۶ امتیاز اختلاف تیمش با نزدیک‌ترین تیم در جدول گفت: تیم‌های گیتی‌پسند، میثاق، منصوری، حفاری و حتی فرش‌آرا تیم‌های حرفه‌ای و زهرداری بوده و منتظر لغزش تیم دبیری هستند تا اختلاف امتیازات را کمتر کنند و حاشیه امنیت برای من زمانی است که ۴ امتیاز اختلاف داشته باشیم و تنها یک هفته از مسابقات باقیمانده باشد.

وی افزود: تیم دبیری یک تیم معمولی است، اما آنچه موجب موفقیت ما شده اتحاد و یکدلی بین تمامی ارکان باشگاه بوده و به معنای واقعی تیم هستیم.

شمسایی که در بازی مقابل شهرداری تبریز به دلیل ۳ اخطاره بودن از سکوها شاهد تلاش تیمش بود، گفت: اینکه نتوانستم در این بازی حضور داشته باشم برایم سخت بود، اما هدف موفقیت تیم است و در بازی مقابل شهرداری از روی سکو همکاری نزدیکی با نیمکت و کادر فنی تیم داشته و تعویض‌های خوبی هم صورت گرفت که نتیجه آن پیروزی شیرین برابر تیم شهرداری تبریز بود.

سرمربی دبیری تبریز با اشاره به اینکه در لیگ برتر فوتسال کشور تیم معمولی وجود ندارد، عنوان کرد: پیروزی این هفته پتروشیمی ماهشهر برابر تیم خوب و جوان هلال احمر این موضوع را به خوبی ثابت کرد و ما هفته آینده مهمان تیم ماهشهری بوده و به هیچ عنوان حریف را به دلیل جایگاهش دستکم نگرفته و با تمام قوا و برای کسب پیروزی به مصاف این تیم خواهیم رفت.
شمسایی در خاتمه از هواداران تیم دبیری تشکر کرده و گفت: با وجود اینکه بازی به صورت زنده پخش شد اما هواداران با حضور در سالن قوت قلب تیم شده و امیدواریم در پایان فصل با قهرمانی بتوانیم محبت تماشاگران تیم را جبران کرده باشیم.

اضافه می شود دیدار دبیری تبریز مقابل هم‌شهری خود یعنی شهرداری با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. شاگردان وحید شمسایی با این برد ۴۰ امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کردند. با توجه به ۲ امتیازی که گیتی‌پسند در این هفته از دست داد اختلاف امتیاز اصفهانی‌ها با صدر جدول ۶ امتیاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر