خبرگزاری کار ایران

لجبازی برای بچه‌های ۵ساله است؛

طاهری: افتخاری با برنامه‌ریزی حق سهم باشگاه‌ها را بگیرد

کد خبر : ۱۳۸۲۹۲

ما باید این پول را پرداخت می‌کردیم اما از این ناراحتیم که چرا بحثرسانه‌ای شده و به آن شکل به ما التیماتوم دادند.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در خصوص وضعیت کادر فنی تیم فوتسال و صحبت‌های افتخاری واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، علی طاهری در مورد شایعه برکناری رضا لک اظهار داشت: سیاست کاری ما در باشگاه گیتی‌پسند بر اعتماد بنا شده و تا حالا در هر دو رشته فوتبال و فوتسال، هر مربی‌ای را که انتخاب کرده‌ایم، تا آخر لیگ با وی کار کرده و از سوی باشگاه قطع همکاری نشده است.

وی در مورد فاصله ایجاد شده ۶ امتیازی در صدر جدول لیگ برتر فوتسال، تاکید کرد: درست است ۶ امتیاز عقب افتاده‌ایم اما با توجه به ابزارهایی که در اختیار داریم و همچنین کادر فنی و بازیکنان خوب، این ۶ امتیاز قابل جبران است و باشگاه به مربیان و بازیکنانش اعتماد زیادی دارد.

طاهری درخصوص عدم حضورش در نشست مدیران لیگ برتری با رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال، خاطرنشان کرد: تنها دلیل عدم حضورم، ‌ در برف ماندن بود. در میمه، به دلیل بارش سنگین برف متوقف شدم و نتوانستم به تهران بیایم. من خودم یکی از کسانی بودم که پیشنهاد برگزاری نشست با کفاشیان را داده بودم و قبلا هم اشاره کرده بودم که پیشبرد اهداف فوتسال تنها با حمایت رئیس فدراسیون فوتبال محقق خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا گیتی‌پسند تاکنون ورودیه لیگ را نپرداخته و عده‌ای این کار را نوعی لجبازی از سوی این باشگاه می‌دانند، ‌ گفت: لجبازی برای بچه‌های ۵ساله است! ما باید این پول را پرداخت می‌کردیم اما از این ناراحتیم که چرا بحثرسانه‌ای شده و به آن شکل به ما التیماتوم دادند.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در مورد اینکه سرپرست کمیته فوتسال در نشست مدیران گفته، این باشگاه می‌خواهد زرنگی کند، تاکید کرد: حرف از پرداخت میلیاردی نبود که بخواهیم با عدم پرداختش زرنگی بکنیم. ۳۰ میلیون تومان که این حرف‌ها را ندارد. افتخاری هم باید سال آینده برنامه‌ریزی بکند که حق سهم باشگاه‌ها در مورد بلیت‌فروشی همان‌طور که برای فوتبال اجرا می‌شود، در مورد فوتسال هم به اجرا برسد تا اگر تیمی ورودیه لیگش را نپرداخت کمیته فوتسال بتواند این رقم را از حق‌ سهم باشگاه‌ها بردارد.

طاهری ادامه داد: اینکه دوستان گفته‌اند گیتی‌پسند متمول است، لطف آنهاست وگرنه ما باشگاه متمولی نیستیم که بتوانیم این رقم را یکجا پرداخت کنیم و به نامه افتخاری احترام گذاشته و در ۳ قسط این پول را می‌پردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز