خبرگزاری کار ایران

انحلال گیتی‌پسند از طرف طاهری مطرح شد؛

عراقی‌زاده: تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

کد خبر : ۱۴۰۵۵۰

انحلال تیم از طرف طاهری مطرح شد و او از سمت خود در هیئت رییسه سازمان لیگ استعفا داد.

مدیر امور فوتسال باشگاه گیتی‌پسند در خصوص اوضاع روزهای اخیر تیم فوتسال این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین عراقی‌زاده بیان داشت: با توجه به تصمیمات هیئت مدیره در دو شب گذشته مقرر شد مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای با رییس فدراسیون فوتبال و رییس هیئت مدیره نیز جلسه‌ای دیگر با کادر فنی و بازیکنان داشته باشد که محوریت آن انحلال تیم و اعتراض به عملکرد داوری در بازی‌های گیتی پسند بود. انحلال تیم از طرف طاهری مطرح شد و او از سمت خود در هیئت رییسه سازمان لیگ استعفا داد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که تیم گیتی پسند در رقابت‌ها می‌ماند یا منحل می‌شود؟ خاطرنشان‌کرد: به دلیل لطف بسیار زیاد مردم از انحلال تیم صرف‌نظر کردیم و در لیگ باقی خواهیم ماند.

عراقی‌زاده با اشاره به اینکه تیم صنایع گیتی‌پسند قبلا نیز شکست خورده است، افزود: تیم ما قبلا به ملی حفاری و میثاق باخته، اما اصلا اعتراض به داوری نداشتیم و اعلام هم کردیم گیتی‌پسند بد بازی کرده، اما هفته گذشته پس از برد مقابل هلال‌احمر بر روی داوری این بازی اعتراض داشتیم و تصاویر مربوط را به کمیته داوران ارائه کردیم که کمیته داوران قبول کرد داور این بازی اشتباه کرده است.

وی با بیان اینکه ما نامه‌ای به کمیته داوران نوشتیم تا اتفاقاتی که مقابل تیم هلال‌احمر افتاد در بازی با دبیری تبریز نیفتد، اظهارکرد: متاسفانه باز هم در این بازی شاهد اشتباهات داوری بودیم که بر روی گل‌ها تاثیرگذار بود و تیم‌ها از داوران بین‌المللی انتظار بیشتری دارند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند تصریح‌کرد: ۸ هفته دیگر تا پایان لیگ برتر فوتسال باقی مانده و هنوز امید برای قهرمانی داریم و تا روز آخر هم می‌جنگیم.

گیتی پسند در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۱۱ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان شهرداری تبریز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر