خبرگزاری کار ایران

هماهنگی ایده‌الی بین بازیکنان به وجود آمده؛

مرتضایی: با دو غایب به مصاف پتروشیمی ماهشهر می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۶۷

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، جمعه ۱۱بهمن به میزبانی مشهد و در سالن شهید بهشتی و ساعت ۱۸ انجام می‌شود.

هفته نوزدهم لیگ برتر، تقابل تیم های فرش ارا و پتروشیمی ماهشهر است.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی سرمربی فرش‌آرا درباره وضعیت تیمش برای بازی با پتروشیمی ماهشهر گفت: شرایط خوبی داریم و با تحولی که در تیم ما به وجود آمده، روز به روز شرایط بهتری داریم. با تمرین‌های خوبی که انجام می‌شود، هماهنگی ایده‌الی بین بازیکنان به وجود آمده که در ادامه لیگ رمز موفقیت ماست.

سرمربی فرش آرا از پتروشیمی ماهشهر به عنوان تیمی که می‌تواند شرایط را سخت کند گفت و ادامه داد: اغلب تیم‌هایی که این هفته ها با ما بازی می‌کنند، در شرایط خوب خود هستند و این جدا از اینکه شرایط را برای ما سخت می‌کند، اما فوتسال جالبی را برای تماشاگران ایجاد می‌کند که ما از همین نکته هم به عنوان رویداد جالبی که به جذابیت بیشتر فوتسال کمک می‌کند استقبال می‌کنیم.

مرتضایی از قدرت بهادری و علی عبداللهی به عنوان غایبان این بازی به علت سه کارته بودن نام برد، اما علی اسعدی بعد از ۱۳ هفته که به علت مصدومیت غایب بود، به ترکیب تیم برمی گردد.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، جمعه ۱۱بهمن ۹۲ به میزبانی مشهد و در سالن شهید بهشتی و ساعت ۱۸ انجام می‌شود.

این دیدار به طور مستقیم از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز