خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته انضباطی؛

تیم فوتسال راه ساری نقره داغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۳

با احراز تخلف تماشاگران منتسب به تیم راه‌ساری و فحاشی آنها به داور و مضروب کردن داور مسابقه توسط یکی از تماشاگران، نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود تیم زمزم اصفهان اعلام شد.

کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار نیمه تمام دو تیم فوتسال راه ساری و زمزم اصفهان صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم لیگ برتری فوتسال راه‌ساری و زمزم اصفهان در تاریخ ۲۸ / ۱۰ / ۹۲ به میزبانی سالن فوتسال سید رسول حسینی ساری در حال برگزاری بود که در دقیقه ۳۲ یکی از تماشاگران تیم میزبان به داور این دیدار حمله کرد و به دلیل نبود امنیت برای برگزاری ادامه مسابقه، این دیدار نیمه تمام ماند. بر همین اساس کمیته انضباطی پس از بررسی رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

۱ - با احراز تخلف تماشاگران منتسب به تیم راه‌ساری و فحاشی آنها به داور و مضروب کردن داور مسابقه توسط یکی از تماشاگران، نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود تیم زمزم اصفهان اعلام شد.

۲ - تیم فوتسال راه‌ساری به جهت تخلفات ذکر شده که منتسب به تماشاگران تیمش است و با توجه به وجود سوابق قبلی به استناد بند ۴ ماده ۲۲، به برگزاری ۲ مسابقه به عنوان میزبان بدون حضور تماشاگران و پرداخت جریمه ۳۰ میلیون ریالی محکوم شد.

گفتنی است، تا دقیقه ۳۲ نتیجه این دیدار سه بر یک به سود تیم میهمان(زمزم اصفهان) بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز