خبرگزاری کار ایران

ایران جهان انصراف داد؛

دبیری تبریز به دور پنجم جام حذفی فوتسال صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۲

تیم دبیری تبریز با پیروزی در این مرحله دور پنجم به مصاف برنده بازی تیم های شهرداری تبریز با فردوسی مشهد خواهد رفت

تیم فوتسال ایران جهان مشهد که در لیگ دسته یک فوتسال بازی می کند از حضور در جام حذفی انصراف داد.

به گزارش ایلنا، بدین ترتیب دیدار دبیری تبریز و این تیم که قرار بود فردا راس ساعت ۱۵ برگزار شود، لغو و دبیری به دور بعد صعود کرد.

مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز ضمن اعلام این خبر گفت: شاگردان شمسایی در تیم دبیری تبریز در مرحله بعد و دور پنجم به مصاف برنده بازی تیم‌های شهرداری تبریز با فردوسی مشهد خواهد رفت و اگر این مرحله را نیز با پیروزی طی کند برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی به احتمال فراوان با یکی از دو تیم فرش آرای مشهد یا راه ساری بازی خواهد کرد.

کاویانی خاطرنشان ساخت: تیم‌های حفاری خوزستان، ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه نیز در همین سمت جدول قرار داشته و به مصاف حریفان خود رفته و به احتمال زیاد یکی از این سه تیم در مرحله نیمه نهایی با تیم دبیری تبریز رو در رو خواهد شد.

تیم‌های منصوری قرچک، گیتی‌پسند اصفهان، میثاق تهران، زمزم اصفهان، پتروشیمی ماهشهر، هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی و تاسیسات دریایی در سمت دیگر جدول قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز