خبرگزاری کار ایران

به فدراسیون و کمیته فوتسال شکایت می‌کنیم؛

دبیری: عده‌ای می‌خواهند دبیری را از مسیر قهرمانی دور کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۵۴

امیدواریم مسوولان استانی و به ویژه نمایندگان مجلس نیز پیگیر احقاق حق این تیم باشند.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز درخصوص شکایت این باشگاه به دلیل از حواشی بازی با ماهان قم به فدراسیون فوتبال گفت: از فردای بازی سفر کاری به خارج از کشور داشته‌ام، ولی بعد از برگشتن به ایران به فدارسیون فوتبال و کمیته فوتسال شکایت خود را ابلاغ خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، فرزین دبیری با اشاره به اینکه این باشگاه سرمایه مردم آذربایجان محسوب می‌شود، گفت: امیدواریم مسوولان استانی و به ویژه نمایندگان مجلس نیز پیگیر احقاق حق این تیم باشند. باشگاه دبیری با حضور چند ساله به عنوان بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کلانی در فوتسال نموده، انتظار حمایت از سوی مسئولین را داریم تا نتایج و افتخارات خوبی را برای ورزش آذربایجان به ارمغان بیاوریم.

وی درخصوص جام حذفی گفت: از مرحله اول به خاطر انصراف حریف به مرحله بعدی صعود کردیم و بازی بعدی هم با شهرداری تبریز است که هنوز زمان دقیق این بازی مشخص نیست. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در جام حذفی و لیگ برتر بگیریم و اولین جام قهرمانی را برای فوتبال آذربایجان به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه دبیری در مورد بازی روز پنج‌شنبه مقابل میثاق تهران و شاگردان خوراکچی نیز گفت: بازی مقابل میثاق برای ما بسیار مهم است، امیدوارم در این بازی پیروز شویم و به کسانی که می‌خواستند تیم دبیری را از مسیر قهرمانی دور کنند ثابت کنیم می‌توانیم در لیگ برتر قهرمان شویم.

دبیری درخصوص قهرمانی در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: تمام تلاش ما بر این است که در لیگ برتر قهرمان شویم، این قهرمانی دور از دسترس نیست و در ۷ بازی باقی‌مانده با همت و توانایی کادر فنی به خصوص وحید شمسایی و بازیکنان تیم می‌توانیم با کسب حداکثر امتیازات جام قهرمانی را به تبریز بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر