خبرگزاری کار ایران

مهم راهیابی به مرحله بعدی بود؛

حسن زاده: عملکرد بازیکنان ماهان برابر پرسپولیس راضی‌کننده بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۸

به نظر من بازی چندان آسانی با پرسپولیس بهزیستی تهران نداشتیم چون آنها نیز تیم خوب، جوان و سرعتی بودند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: عملکرد بازیکنان ماهان تندیس برابر پرسپولیس راضی‌کننده بود.

به گزارش ایلنا، محسن حسن‌زاده دوشنبه‌ شب بعد از پایان بازی تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و پرسپولیس بهزیستی تهران در چارچوب دیداری از مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: به نظر من بازی چندان آسانی با پرسپولیس بهزیستی تهران نداشتیم چون آنها نیز تیم خوب، جوان و سرعتی بودند.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه کرد که تیم پرسپولیس بهزیستی تهران در گروه اول رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور صدرنشین است و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود بنابراین نمی‌توانستیم بازی آسانی با این تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان قم بیان کرد: در درجه اول از نتیجه راضی هستم چون برای ما مهم راهیابی به مسابقات مرحله بعدی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور بود و در درجه دوم حفظ سلامتی و آمادگی بازیکنان برای بازی‌های لیگ برتر بود.

وی یادآور شد: یادمان باشد که ما سه روز قبل در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یک بازی بسیار سخت و سنگین با تیم دبیری تبریز داشتیم و طبیعی بود که با وجود به کارگیری تمام نفرات، اجازه ندهیم که آنها خسته شده و انرژی خود را از دست بدهند.

حسن‌زاده ابراز داشت: هدف ما کمترین دوندگی برای حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان به منظور حضور موفق در دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری تبریز بود که خوشبختانه به خواسته خود رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در نیمه دوم تیم حریف به راحتی دو گل به تیم ما زد و حتی زمانی که آنها از سیستم پنج نفره استفاده می‌کردند ما زیاد به خودمان فشار نیاوردیم که بخواهیم از غفلت پرسپولیس بهزیستی تهران بهره ببریم چون بازیکنان ما خسته بودند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: حالا ما به دور بعدی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده ایم و انشاالله تمام تمرکز خود را به بازی روز پنجشنبه در میهمانی تیم فوتسال شهرداری تبریز معطوف می‌کنیم تا از آن مسابقه نیز با دست پر خارج شویم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در نخستین مسابقه خود از نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور توانست در دیداری خانگی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تیم پرسپولیس بهزیستی تهران را با حساب ۴ بر ۲ شکست داده و راهی مرحله بعد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز