خبرگزاری کار ایران

با آمدن خسوس شرایط بهتری در تیم ملی دارم؛

بهادری: می‌خواهیم شکست تلخ دور رفت مقابل گیتی‌پسند را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۵۳

می‌خواهیم شکست تلخ دور رفت را جبران کنیم چراکه توانسته‌ایم تیم قدرتمند دبیری را در مشهد متوقف کنیم. پس می‌توانیم ۳ امتیاز این بازی را هم با خود داشته باشیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با شرایط تیم و پتانسیل ما جایگاه فعلی نه خوب است و نه بد. ما می‌توانیم تا جایگاه چهارم جدول صعود کنیم و امیدوارم در ادامه فصل این رتبه به دست آید اما در باشگاه فرش آرا اولویت اخلاق است و ما حاضر نیستیم موفقیت را با هر شرایطی به دست بیاوریم و تن به بعضی بازی‌های خارج از زمین بدهیم.

به گزارش ایلنا، قدرت بهادری درباره شرایط خود در این فصل می‌گوید: من ۲ سال قبل در ماهان ۲۰ گل در لیگ زدم. پارسال در اولین سال حضورم در فرش آرا تنها ۱۰ گل زدم و امسال هم تا اینجا ۱۶ گل برای تیمم به ثمر رسانده‌ام که از پارسال خیلی بهتر است اما تمام تلاش من این است که رضایت مربی را جلب کنم.

بهادری بازی با شهرداری تبریز در خانه حریف را بهترین بازی خود می‌داند که در آن بازی ۱ گل و دو پاس گل داد. وی می‌گوید: پس از این بازی بود که سرمربی تیم ملی من را انتخاب کرد که برای من بسیار دلنشین بود اما در مقابل، از بازی خودم در برابر گیتی‌پسند در اصفهان راضی نیستم.

از قدرت بهادری درباره شرایط بازی با گیتی در دور رفت پرسیدیم. آنجا که تماشاگران اصفهانی نسبت به وی هتاکی کردند. وی می‌گوید: من ۲ سال در اصفهان بودم و با بازیکنان و تماشاگران و حتی لیدرهای این تیم آشنا و دوست بودم. توقع نداشتم به من اینچنین توهین کنند اما بالاخره فوتبال حرفه‌ای‌ است و شاید آنها از تیم خود به این نحو حمایت کردند.

ملی پوش مشهدی فوتسال در ادامه می‌گوید: اگر از دو یازی مهم گیتی‌پسند و حفاری ۴ امتیاز کسب کنیم، می‌توانیم تا رتبه چهارم صعود کنیم که فکر می کنم نتیجه مورد قبولی برای باشگاه باشد. ضمن اینکه با تمام قوا برای بازی روز جمعه برابر گیتی آماده‌ایم و می‌خواهیم شکست تلخ دور رفت را جبران کنیم چراکه توانسته‌ایم تیم قدرتمند دبیری را در مشهد متوقف کنیم. پس می‌توانیم ۳ امتیاز این بازی را هم با خود داشته باشیم.

بهادری درباره تیم ملی هم صحیت کرد و گفت: ۳ سال سابقه حضور در تیم ملی دارم. اگرچه در دو سال اول کمتر بازی کردم اما از زمان حضور خسوس، شرایط بهتری دارم و بیشتر بازی می‌کنم و خوشحالم اعتماد سرمربی تیم ملی را جلب کرده‌ام.

روز جمعه در دیداری حساس فرش‌آرا مشهد میزبان گیتی‌پسند اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر