خبرگزاری کار ایران

رئیسی که نقش پدرانه را فراموش کرده؛

تداوم اشتباهات سریالی افتخاری / فوتسال ایران در مسیر سراشیبی!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۰

در مدیریت کلان اشتباهات مدیران ارشد تبعات خود را در درازمدت نشان می‌دهد و باعثایجاد مشکلات زیادی در آن حوزه می‌شود.

سیدرضا افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال ایران اشتباهاتی را مرتکب می‌شود که می‌تواند برای آینده این رشته به شدت مشکل ساز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افتخاری در کمیته فوتسال زحمت خودش را می‌کشد و به اندازه‌ای که از او توقع می‌رود، عملکردش بد نبوده اما اشتباهات مدیریتی او باعثمی‌شود برای آینده فوتسال ایران نگران باشیم چراکه در مدیریت کلان اشتباهات مدیران ارشد تبعات خود را در درازمدت نشان می‌دهد و باعثایجاد مشکلات زیادی در آن حوزه می‌شود.

اولین اشتباه افتخاری برگزاری جام‌حذفی در این مقطع بود. نفس برگزاری جام‌حذفی خوب است و فوتسال ایران به چنین تورنمنتی نیاز داشت تا تیم‌های سطح پایین در رقابت با تیم‌های بزرگ و اسم و رسم‌دار خودشان را محک بزنند، اما زمان برگزاری جام حذفی بسیار بد بود و شاهد کناره‌گیری تیم‌های زیادی از این رقابت‌ها بودیم که این اتفاق کاملاً طبیعی بود چراکه حساسیت در بالا و پایین جدول لیگ فوتسال به حداکثر رسیده و تیم‌ها ترجیح می‌دهند برای قهرمانی یا بقا در لیگ برتر فوتسال تمرکز خود را روی این مسابقات بگذارند و به همین دلیل از حضور در جام حذفی انصراف دادند و جالب اینکه انصراف تیم‌ها باعثشد تا شهرداری تبریز بدون بازی در این جام به نیمه نهایی مسابقات برسد و چه بسا بدون بازی حتی به فینال نیز راه یابد! که این اتفاق اعتبار جام‌حذفی فوتسال ایران را زیر سوال می‌برد.

نکته دیگری که در مورد افتخاری باید بگوییم درگیری و موضع‌گیری او در ارتباط با برخی از مدیران و مسئولان باشگاه‌ها هشدار داده مراقب حرف‌های خود باشند تا منشوری نشوند. این اظهارنظر رئیس کمیته فوتسال نگران‌های جدی را برای این رشته به وجود می‌آورد چراکه افتخاری به جای اینکه مثل یک پدر برای فوتسال ایران دل بسوزاند و تلاش کند تا مشکلات این رشته را به حداقل ممکن برساند، شخصاً علیه باشگاه‌ها موضع گرفته و حتی به نوعی آنها را تهدید کرده که اگر لازم بداند از اهرم قدرت خود در کمیته فوتسال استفاده خواهد کرد و عده‌ای را منشوری می‌کند تا حساب کار دست بقیه باشد.

به نظر می‌رسد شیوه‌ای که افتخاری برای اداره فوتسال ایران در نظر گرفته منسوخ شده و نمی‌تواند چاره‌ساز باشد و چنین روشی فقط و فقط مشکلات فوتسال این مملکت را افزایش خواهد داد و بهتر است رئیس کمیته فوتسال برای اداره امورات این رشته راه حل‌های بهتری را در نظر بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر