خبرگزاری کار ایران

المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر – اصفهان؛

طاهری: ۱۴سال پیش از المپیاد دانش‌آموزی اصفهان وارد ورزش قهرمانی شدم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۰۶

خوشحالم استعدادیاب‌هایی را در اینجا دیدم که برای شناسایی نخبگان فوتسال نشسته‌اند و امیدوارم بتوانیم با این نسل جدید قدرت اول فوتسال آسیا باقی بمانیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: ۱۴سال پیش از چنین المپیاد دانش آموزی در اصفهان رسما وارد ورزش قهرمانی در فوتسال شدم.

به گزارش ایلنا، محمد طاهری در حاشیه بازدید از رقابت‌های المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور در اصفهان گفت: حضورم در سالن‌های مسابقات فوتسال این المپیاد من را به سال‌های سال قبل بازگرداند که به عنوان یک دانش‌آموز مثل خیلی از این بچه‌ها با تیم تهران به اصفهان آمدم و با کسب عنوان قهرمانی کشور به صورت جدی وارد حوزه قهرمانی فوتسال شدم.

وی افزود: استعدادهای فوتسال در ایران بسیار زیاد است و این رسالت ورزش آموزش و پرورش است که بتواند آنها را وارد گود قهرمانی کند. خوشحالم استعدادیاب‌هایی را در اینجا دیدم که برای شناسایی نخبگان فوتسال نشسته‌اند و امیدوارم بتوانیم با این نسل جدید قدرت اول فوتسال آسیا باقی بمانیم.

بازیکن سال فوتسال آسیا در سال۲۰۱۰ با تاکید بر اینکه خانواده و خصوصا پدرش نقش زیادی در موفقیت‌های او داشته‌اند، متذکر شد: برای هر دانش آموزی معلم ورزش یک اسطوره است که هیچ‌گاه از ذهنش پاک نمی‌شود و من هم وقتی روی سکوی برترین بازیکن سال فوتسال آسیا در جشن سالانه AFC رفتم هرگز از معلم ورزشم فراموش نکردم و در مصاحبه‌ام گفتم این جایزه را به وی و تمام معلمان ورزشی که برایم زحمت کشیدند، تقدیم می‌کنم.

محمد طاهری که هم اکنون در باشگاه گیتی‌پسند اصفهان حضور دارد، جدای از افتخارات ملی خود در مقام‌های باشگاهی نیز سابقه قهرمانی آسیا با تیم فوتسال فولادماهان اصفهان در اولین دوره، سومی آسیا با تیم فوتسال الریان قطر در دوره دوم و نایب قهرمانی با گیتی‌پسند در سال چهارم را در کارنامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر