خبرگزاری کار ایران

تیم از نظر روحی بهم ریخته؛

مرتضایی: اشتباهات داوری باز هم به ضرر ما بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۷۱

مسائل داروی ۲ هفته اخیر تیم را از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته اما تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: در ۲ هفته اخیر قدری مسائل داوری بر شرایط روحی و روانی تیم تاثیر منفی گذاشته است.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی که تیمش دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۳ بر یک مقابل میهمانش میثاق تهران شکست خورد، اظهار داشت: این شکست دلایل بسیاری داشت.

وی با اشاره به اشتباه بودن تصمیم داور مبنی بر اخراجش در دیدار قبلی مقابل تاسیسات‌دریایی تهران و عدم حضور بر روی نیمکت در بازی دیروز، افزود: آسیب‌دیدگی قدرت بهادری در دقایق آغازین بازی و دریافت گل در همان لحظات از حریف، شرایط تیم را قدری بهم ریخت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد ادامه داد: علاوه بر آن اشتباهات داوری نیز در این بازی به ضرر ما بود و نتوانستیم عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به دیدار بعدی تیمش روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه در تبریز مقابل هلال احمر این شهر، گفت: مسائل داروی ۲ هفته اخیر تیم را از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته اما تلاش خود را خواهیم کرد.

مرتضایی عنوان کرد: با شکست این هفته ۳۴ امتیازی باقی ماندیم و برای حفظ جایگاه هفتمی باید در دیدار بعدی پیروز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز