خبرگزاری کار ایران

به فوتسال ناپاک کاری نداریم؛

شمسایی: اولویت نخست من ماندن در تبریز است / گلوله‌ها به جلیقه‌ها برخورد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۳۴

ما از ابتدای لیگ جلیقه ضد گلوله بر تن داشتیم تا در مقابل سنگ اندازی‌هایی که برای عدم موفقیت تیم دبیری انجام می‌شد بایستیم ولی صداقت و پاکی دبیری باعثقهرمانی شد.

سرمربی _ بازیکن تیم دبیری تبریز گفت: ما از ابتدای لیگ جلیقه ضد گلوله بر تن داشتیم تا در مقابل سنگ اندازی‌هایی که برای عدم موفقیت تیم دبیری انجام می‌شد بایستیم ولی صداقت و پاکی دبیری باعثقهرمانی شد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال گفت: من همیشه در تمرینات به بازیکنانم می‌گفتم ما جلیقه ضد گلوله بر تن کرده‌ایم و خوشبختانه گلوله‌هایی که به طرف ما پرتاب می‌شد به جلیقه برخورد کرد. من سهم کوچکی در قهرمانی تیمم داشتم، صداقت ما باعثقهرمانی شد. تیم دبیری دنبال صداقت ورزش است و به فوتسال ناپاک این روزهای لیگ ایران کاری ندارد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری در خصوص تماس‌های ناشناس با بازیکنان تیمش اذعان داشت: یک هفته قبل از بازی با حفاری در اهواز با من با شماره ناشناسی تماس گرفتند. من در اوایل زیاد این امر را جدی نگرفتم، اما به جایی رسید که حتی به تدارکات تیم نیز تماس گرفتند. در آخرین تماسی که با من گرفتند، ضبط کردم و این تماس ضبط شده را به رسانه‌ها دادم. من به سلامتی و پاکی مجموعه‌ام ایمان دارم و به نظرم صداقت و پاکی که بازیکنان ما دارند باعثقهرمانی تیمم شد. کسانی که با مجموعه تیمم تماس می‌گرفتند، نمی‌دانستند خدایی نیز بالای سر ما وجود دارد.

شمسایی همچنین با اشاره به اینکه با کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر خستگی‌ام در رفت خاطرنشان کرد: این قهرمانی ۳ اتفاق خود را برای من رقم زد. اول اینکه نخستین قهرمانی من به عنوان مربی بود که از این بابت واقعا خوشحالم که خدا کمک کرد و توانستم با وجود همه ی حاشیه‌هایی که برای ما درست کردند از این آزمون هم سربلند بیرون بیایم. دومین مورد کسب نخستین قهرمانی یک تیم تبریزی در تاریخ لیگ‌ برتر بودیم چراکه هیچ تیم تبریزی در فوتبال و فوتسال تاکنون در لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب نکرده بود. همچنین سومین اتفاق هم این بود که ما با یکسری جوان جویای نام توانستیم فاتح لیگ برتر شویم آن هم دون بازیکن ملی‌پوش که این اتفاق بزرگی برای تیم ما بود.

وی همچنین در مورد آینده کاری خود نیز گفت: فعلا پیشنهاد تجارتی چینی‌ها را دریافت کرده‌ام ولی هنوز مشخص نیست چه تصمیمی خواهم گرفت. چینی‌ها گفته‌اند برای هر بازی ۲۰ هزار دلار پرداخت می‌کنیم که من هم به آنها اعلام کرده‌ام برای هر بازی ۳۵ هزار دلار می‌گیرم، اما اگر به چین بروم حداقل ۶ ماه نخواهم بود و تقریبا نیم فصل لیگ برتر آینده را از دست خواهم داد که به همین دلیل هم هنوز مردد هستم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پایان افزود: اگر دبیری من را بخواهد که اولویت نخست من ماندن در تبریز خواهد بود و حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا که باید تیم را مهیای حضور در این رقابت‌ها کنیم. امیدوارم خللی ایجاد نکنند تا بتوانیم تیم خوبی را برای این رقابت‌ها ساخته و پرداخته کنیم و افتخاری آسیایی را برای آذری‌ها کسب کنیم. در مجموع همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز