خبرگزاری کار ایران

خنده‌دار است از منیریه جام می‌خرند!

درودگر: امیدوارم نگاه حقیرانه به فوتسال تغییر کند / افتخاری اشراف ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۸۸

واقعا شأن و جایگاه فوتسال ما این است که رئیس این کمیته در منیریه دنبال جام قهرمانی بگردد؟ این واقعا خنده دار است و باید به طنزنویسان بگوئیم درباره آن طنز بنویسند.

رئیس پیشین کمیته فوتسال گفت: با تمام احترامی که برای سید رضا افتخاری قائل هستم، ولی او اشراف و اطلاعاتی نسبت به این رشته ندارد و اتفاقات اخیر در فوتسال کشور موید همین نکته است.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ب بیان این مطلب افزود: اینکه رئیس کمیته فوتسال خودش تصمیم می‌گیرد یک مسابقه رسمی را با این توجیه که شرایط مسابقه امن نیست تعطیل کند، نشان می‌دهد وی با مقررات آشنا نیست چراکه حاکم و تصمیم گیرنده اصلی در مورد یک مسابقه داور بازی است و کسی به جز داور حق تصمیم‌گیری درباره مسابقه را ندارد.

درودگر تاکید کرد: اگر این اتفاق به گوش مجامع بین‌المللی برسد که رئیس کمیته یک مسابقه را تعطیل کرده به ما می‌خندند. این اتفاق چیزی نیست جز اینکه رئیس کمیته فوتسال اشراف لازم را به قوانین و مقررات ندارد.

رئیس پیشین کمیته فوتسال در مورد اعطای جام موقتی به تیم دبیری تبریز و اظهارات رئیس کمیته فوتسال درباره خرید جام از میدان منیره گفت: واقعا شأن و جایگاه فوتسال ما این است که رئیس این کمیته در منیریه دنبال جام قهرمانی بگردد؟ این واقعا خنده دار است و باید به طنزنویسان بگوئیم درباره آن طنز بنویسند.

درودگر ادامه داد: معمولا جام‌های قهرمانی در ابتدای سال تهیه می‌شود و این‌طور نیست که در هفته‌های آخر به فکر تهیه جام قهرمانی بیفتیم، این نشان می‌دهد کمیته فوتسال برنامه‌ریزی ندارد و تنها دنبال برگزار کردن مسابقات است، حالا با چه کیفیتی و چه نظم و ترتیبی بماند.

وی تصریح کرد: با تمام احترامی که برای سیدرضا افتخاری قائلم، اما معتقدم یک مدیر برای موفقیت باید شرایطی داشته باشد که میزان عشق و علاقه، حضور فیزیکی و اشراف به موضوعات و قوانین در موفقیت یک مدیر تعیین کننده هستند که متاسفانه رئیس فعلی کمیته فوتسال چنین ویژگی‌هایی را دارا نیست.

درودگر در پایان گفت: جایگاه و شخصیت فوتسال ایران با چندین عنوان قهرمانی آسیا و حضور مداوم در جام‌های جهانی این نیست و امیدوارم این نگاه حقیرانه به فوتسال تغییر کند و این رشته جایگاه واقعی خود را در عرصه مدیریتی و فنی بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز