خبرگزاری کار ایران

دیگر به فوتبال بر نمی گردم؛

مظفر: باشگاه پرسپولیس هیچ پولی نداده / حتی پروین هم نمی داند می ماند یا نه!

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۲۹

وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز مشخص نیست و خود علی پروین هم نمی داند در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا نه، با این حال بچه ها بدون پول و تنها با عشق و علاقه بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: در شرایطی که در نیم فصل دوم لیگ فوتسال هستیم، هنوز یک ریال از باشگاه پول نگرفته ایم.

شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرنگار ایلنا خاطر نشان کرد: نیم فصل دوم لیگ دو هفته است آغاز شده، با این حال ما هنوز هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده ایم و منتظر مساعدت مسئولان باشگاه هستیم.

وی افزود: البته وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز مشخص نیست و خود علی پروین هم نمی داند در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا نه، با این حال بچه ها بدون پول و تنها با عشق و علاقه بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: در حال حاضر و به دلیل اختلاف گل کمتر(۳ گل) نسبت به تیم حفاری در رده دوم جدول قرار داریم. البته ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

مظفر در پایان در خصوص احتمال بازگشت به عرصه مربیگری در فوتبال یاد آور شد: بنده مدت هاست دیگر در فوتبال فعالیت نمی کنم و تنها بر روی فوتسال تمرکز کرده ام. بنابراین دیگر قصد بازگشت به مربیگری در فوتبال را ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز