خبرگزاری کار ایران

از تمام نفرات استفاده می‌کنم؛

کاندلاس: ملی‌پوشان فوتسال محک جدی می‌خورند / مقابل روس‌ها بهتر بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۷۵

در دو بازی پیش رو برابر روسیه نیز بهتر خواهیم شد تا با آمادگی بالایی به مصاف تیم های حاضر در جام ملتهای آسیا برویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ازبکستان و همچنین دو دیدار برابر تیم های لیگ برتری روسیه ابراز خرسندی کرد و گفت: ملی پوشان در این۴ بازی محک جدی خواهند خورد و نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی می کنیم.

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: در حال ارزیابی تیم هستیم تا با پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم و رفع نقاط ضعف در رقابتهای جام ملتهای آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص دو دیدار تدارکاتی شاگردانش برابر ازبکستان در ادامه بیان کرد: در بازی اول هر دو تیم بیشتر شرایط فنی و تاکتیکی را در نظر داشتند اما در بازی دوم فشار زیادی را بر روی تیم ما وارد کردند که ما طبق برنامه خود پیش رفته و در هر دو بازی پیروز بودیم. در این دو دیدار تدارکاتی از هر ۱۶ بازیکن استفاده کرده و بازیکنان کاملا ارزیابی شدند. معتقدم در دو بازی پیش رو برابر روسیه نیز بهتر خواهیم شد تا با آمادگی بالایی به مصاف تیم های حاضر در جام ملتهای آسیا برویم.

کاندلاس در پایان گفت: در بازی با ازبکستان با توپ هایی بازی کردیم که قرار است در جام ملتها با آن بازی کنیم. معتقدم هر ۴ بازی تدارکاتی به نفع ملی پوشان بود چرا که با تیم هایی در سطح بالا مسابقه می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز