خبرگزاری کار ایران

طوری رفتار نکنندکه دلزده شویم؛

کشاورز: نباید زحمات ما این‌قدر زود از یادشان برود / هنوز وقت خداحافظی‌ام نرسیده!

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۲۴۰

یک‌جوری رفتار کنند که آدم دل‌زده نشود. با این کناره‌گیری ثابت‌کردم دنبال این نیستم که زوری در تیم ملی باشم. ما فقط دنبال احترام هستیم.

کناره گیری محمد کشاورز از تیم ملی فوتسال اتفاق کوچکی نیست که بتوان راحت از کنار آن گذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاپیتان سال‌های اخیر تیم ملی فوتسال را نمی‌شود قبول کرد در تورنمنتت بزرگی مثل جام ملت‌های آسیا حضور نداشته باشد، اما کشاورز تاکید می‌کند که فقط برای این مسابقات کنار تیم ملی نیست و هنوز وقتش نرسیده از تیم ملی خداحافظی کند.

گفتگوی محمد کشاورز با خبرنگار ایلنا را در ادامه بخوانید:

چرا از تیم ملی کناره‌گیری کردی؟

در حال حاضر دیدم که نمی‌توانم به تیم ملی کمک کنم و گفتم در شرایط فعلی کنار تیم ملی نباشم، بهتر است. آدمی نیستم که به هر قیمتی هر جایی که باشم و این جدایی هم به نفع من و هم به نفع تیم ملی است.

یعنی برای همیشه از تیم ملی حداحافظی کردی؟

نه؛ جدایی من مقطعی است و فقط در بازی‌های آسیایی و ویتنام کنار تیم ملی نیستم. من می‌توانم به تیم ملی کمک کنم، اما الان و در این مقطع شرایط را برای همکاری مساعد نمی‌بینم. این تصمیم من به معنی خداحافظی از تیم ملی نیست و هنوز وقتش نرسیده از تیم ملی خداحافظی کنم. فقط از حضور در این بازی‌ها انصراف دادم.

اتفاقات اردوی ازبکستان و روسیه هم در تصمیم تو تاثیری داشت؟

بله، این اردوها در تصمیم من تاثیر داشت و در آن بازی‌ها به این موضوع رسیدم که شرایط همکاری میسیر نیست. یک بحثمربوط به مصدومیت من بود و یک بحثهم شرایط فکری‌ام بود و در نهایت انصراف دادم. من آدمی نیستم که تحت شرایطی هر جایی کار کنم.

عدم حضور شما و مصطفی نظری باعثنمی‌شود تیم ملی خیلی ضعیف شود؟

ما تیم خوبی داریم و حوانان خوبی در تیم ما بازی می‌کنند. من مطمئن هستم بچه‌ها با دست پر بر می‌گردند و مشکلی پیش نمی‌آید. این جوان‌ها می‌توانند قهرمان آسیا شوند و جام را به ایران بیاورند تا هم ما و هم مردم خوشحال شویم.

اینکه گفته می‌شود به دنبال حذف امثال شما، محمد طاهری و مصطفی نظری از تیم هستند را قبول داری؟

فکر نمی‌کنم دنبال حذف ما باشند. امثال من، وحید شمسایی و محمد طاهری یک روزی باید از تیم ملی برویم. همان‌طور که امثال خدا بیامرز بابک معصومی و علی صانعی جای خودشان را به ما دادند، ما هم باید برویم و فقط می‌خواهیم حرمت بزرگ‌ترها حفظ شود و نباید زحمات ما این‌قدر زود از یادشان برود. هر بازیکنی یک روز از تیم ملی می‌رود و فقط طوری رفتار نکنندکه دلزده شویم. من بیش از ۱۰ سال است در تیم ملی هستم و یک‌جوری رفتار کنند که آدم دل‌زده نشود. با این کناره‌گیری ثابت‌کردم دنبال این نیستم که زوری در تیم ملی باشم. ما فقط دنبال احترام هستیم و می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر