خبرگزاری کار ایران

افشای نام بازیکن دوپینگی تخلف بود؛

هاشمیان: ۷۰نمونه دوپینگ تحت آنالیز داریم / افتخاری هم تخلف کرده / لیگ سیزدهم پاک بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۰۰

تفاوتی نمی‌کند تخلف از سوی چه کسی صورت گرفته باشد چراکه این قبیل موارد جزو مسائل محرمانه است و تنها باشگاه و بازیکن درباره آن اطلاع دارند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه افشای هرگونه نام بازیکنان دوپینگی پیش از صدور رای تخلف محسوب می‌شود، تاکید کرد: در صورت شکایت ذی‌نفعان طبق قانون متخلفین مشمول برخوردهای انضباطی خواهند شد.

احمد هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: افشای هرگونه نامی قبل از تایید نهایی و اعلام رای از سوی کمیسیون بدوی تخلف محسوب می‌شود و در صورتی که تعمدی در انتشار آن وجود داشته باشد متخلفین طبق قانون مشمول برخوردهای انضباطی خواهند شد.

وی در پاسخ به این سئوال که نام بازیکن دوپینگی فوتسال از سوی رئیس کمیته فوتسال اعلام شده و آیا وی نیز مشمول برخورد انضباطی خواهد شد، اظهار داشت. تفاوتی نمی‌کند تخلف از سوی چه کسی صورت گرفته باشد چراکه این قبیل موارد جزو مسائل محرمانه است و تنها باشگاه و بازیکن درباره آن اطلاع دارند و در صورتی که این اخبار محرمانه از سوی اشخاص دیگری منتشر شود و ذی‌نفعان شکایت کنند طبق آئین‌نامه کمیته دوپینگ مشمول برخورد انضباطی خواهند شد.

رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال در مورد زمان اعلام رای بازیکنان دوپینگ گفت: این رأی طی هفته آینده اعلام خواهد شد و این پرونده در حال حاضر برای رسیدگی به کمیسیون بدوی کمیته تخلف دوپینگ ارجاع شده است.

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص ارزیابی‌اش در مورد دوپینگ در لیگ سیزدهم اظهار داشت: فصل گذشته لیگ پاکی داشتیم و به جز یک نمونه(بازیکن صبای‌قم) هیچ بازیکن دوپینگی نداشتیم، البته در حال حاضر ۷۰ نمونه دوپینگ تحت آنالیز داریم که هنوز پاسخ آنها را از آزمایشگاه کلن آلمان دریافت نکردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز