خبرگزاری کار ایران

پس از پیروزی پرگل برابر استرالیا؛

خسوس: می خواهیم بهترین نتایج را کسب کنیم / استرالیا از نتیجه راضی بود!

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۴۲

ما می‌خواهیم در این رقابت‌ها گام به گام به سمت جلو حرکت کرده و بهترین نتایج را کسب کنیم اما باید ببریم تا روحیه تیم را مثبت نگه داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه در نیمه دوم دیدار برابر استرالیا می‌خواستیم گل‎های بیشتری بزنیم، گفت: گل زدن بیش از حد به حریفان برخی مواقع تاثیر منفی در تیم دارد.

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس، پس از برتری ۸ - ۱ امروز یکشنبه تیم ملی فوتسال مقابل تیم ملی استرالیا در رقابت‌های جام ملت‎‌های آسیا که در هوشی مینه ویتنام در حال برگزاری است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم نتیجه بازی در نیمه اول برای ما رقم خورد. در نیمه دوم می‌خواستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم اما استرالیایی‎‌ها از کسب این نتیجه راضی بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: ما می‌خواهیم در این رقابت‌ها گام به گام به سمت جلو حرکت کرده و بهترین نتایج را کسب کنیم اما باید ببریم تا روحیه تیم را مثبت نگه داریم. گل زدن بیش از حد به حریفان برخی مواقع تاثیر منفی در تیم دارد به همین دلیل باید مراقب باشم تا بازیکنانم تمرکزشان را از دست ندهند.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز و در سومین دیدار خود با پیروزی هشت بر یک مقابل استرالیا مقتدرانه به مرحله دوم مسابقات جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز