خبرگزاری کار ایران

بچه ها سنگ تمام گذاشتند؛

ترابیان: عوامل اجرایی نخواستند ما قهرمان شویم / دندان تیم ما را کشیدند!

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۱۵

در همین مسابقات ویتنام آقای هیمه که از فیفا آمده بود گفت که مربی رودست خسوس کاندلاس در خود اسپانیا هم نداشتیم و او سِمَتِ استادی خاویر لوزانو را دارد و معروف به استاد تاکتیک است.

رئیس سابق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مدعی است تیم ما به فرماندهی خسوس کاندلاس در آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته و از تمام دوره‌های قبل بهتر عمل کرده، اما در این تورنمنت عوامل اجرایی نخواستند که ما قهرمان شویم.

گفتگوی عباس ترابیان با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

در مورد ناکامی تیم ملی فوتسال در ویتنام چه صحبتی دارید؟
اصلاً در این مسئله ورود نمی‌کنم. فقط می‌توانم بگویم بچه‌های ما خیلی خوب بودند و از همه دوره‌های قبل بهتر عمل کردند چه از نظر جوانی و چه از نظر قدرت بدنی. ضمن اینکه نتایج خیلی خوبی هم گرفتیم، مثلاً ۱۲ بر صفر چین را بردیم و ۱۰ گل به ازبکستان زدیم، اما بازی آخر گره خورد که یک بحثفنی است و آدم‌های فنی باید در مورد آن صحبت کنند. در مجموع تیم ما بسیار خوب بود.

یعنی ما باید از خسوس راضی باشیم؟
به نظر من خسوس کارش را خوب انجام داده بود و این اتفاق در یک بازی ممکن است برای کاپلو هم رخ بدهد.

اما شما بهتر می‌دانید آسیا برای فوتسال ما مدت هاست که کوچک شده و همه توقع قهرمانی داشتند در صورتی که ما مقابل ژاپن شکست خوردیم و نتوانستیم قهرمان شویم؟
بله، این انتظار به حق است و همه مردم ایران حق دارند بگویند از تیم ملی فوتسال در آسیا قهرمانی می‌خواهند. در آنجا هم کسی شک و تردید نداشت که ایران قهرمان آسیا می‌شود چون تیم ما را خیلی بالاتر از بقیه مدعیان می‌دانستند، اما در بازی آخر اتفاقاتی رخ داد که قهرمان نشدیم.

شما روزی که خسوس را به ایران آوردید گفتید «پروفسور تاکتیکی» آوردم، اما خسوس در آسیا نتوانست قهرمان شود چرا؟
نمی خواهم وارد این مسئله شوم و علاقه ندارم به آن ورود کنم. آن موقع هم که من این حرف را زدم درباره خسوس این حرف ها را می گفتند. در همین مسابقات ویتنام آقای هیمه که از فیفا آمده بود گفت مربی بهتر از خسوس کاندلاس در خود اسپانیا هم نداشتیم و او سِمَتِ استادی خاویر لوزانو را دارد و معروف به استاد تاکتیک است و دیدید بچه ها چقدر خوب بازی کردند، به هر حال من نمی خواهم در این مسئله ورود کنم.

اما پرفسور تاکتیکی شما دو بار جلوی ژاپن جلو افتاد و نتوانست بازی را نگه دارد و قهرمان شود؟
شما بروید ببینید وقتی یک تیمی در دقیقه ۱۰ بازی ۵ خطائه می شود یعنی دارند دندان تیم ما را می کشند. خیلی مسائل دست به دست هم دادند تا تیم ما قهرمان نشود.

منظورتان از خیلی ها بازیکنان بودند یا عوامل اجرایی و داوران بازی؟
بچه ها که سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند و حتی بهترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات از تیم ما بود. اما بروید اتفاقاتی که در داوری ها افتاد را نگاه کنید.

شما از خسوس دفاع می کنید چون خودتان او را آوردید و عدم دفاع از خسوس یعنی زیر سوال رفتن خودتان، این طور نیست؟
من با دلایل حرف هایم را گفتم. وقتی یک تیمی می آید ۱۲ بر صفر چین را می برد و ۱۰ گل به ازبکستان مقتدر می زند، اینها یعنی آمار و ارقام با آدم حرف می زند، اما در بازی آخر اتفاقاتی افتاد که ترجیح می دهم در مورد آن صحبت نکنم.

الان بحثحضور وحید شمسایی در تیم ملی به عنوان سرمربی مطرح شده، در این رابطه چه نظری دارید؟
هیچ نظری ندارم.

و حسین شمس؟
ترجیح می دهم صحبتی نکنم.

با تغییرات در راس کمیته فوتسال موافق هستید؟
هیچ نظری ندارم.

با اینکه فوتسال باید دارای فدراسیون مستقل شود، موافق هستید؟
فوتسال که نمی تواند فدارسیون بشود، اما اگر همان طرح قدیم که بحثمعاونت فدراسیون فوتبال برای فوتسال مطرح بود اجرا شود فکر می کنم اتفاق خوبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز