خبرگزاری کار ایران

با حضور دو فوتسالی در هیات مدیره آبی‌ها؛

آیا فوتسال استقلال به لیگ برتر بر می‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۸۰

صادق‌پور و صاحب‌پناه مدیرعامل باشگاه تام ایران‌خودرو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شدند. با این تفاسیر باید دید آیا استقلال برنامه‌ای برای تیمداری در فوتسال دارد؟

استقلال در فوتسال پیشینه‌ای درخشان دارد و در اولین سال‌های لیگ برتر دو دوره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، اما با بی‌توجهی‌ها رفته رفته محو شد و الان چندین سالی است از این باشگاه پرطرفدار در فوتسال خبری نیست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حیدریان، امیر و وحید شمسایی، رضا ناصری، امیر فراشی، احمد باغبانباشی، سیامک دادشی از ستاره‌های درخشانی بودند که در تیم فوتسال استقلال حضور داشتند. با این حال حضور۲ چهره فوتسالی در هیات مدیره استقلال این امیدواری را بوجود آورده که شاید آبی‌پوشان بحثتیمداری در فوتسال را هم در برنامه خود قرار دهند.

رضا صادق‌پور سرمربی سابق تیم فوتسال استقلال و دیگری هم کامران صاحب‌پناه مدیرعامل باشگاه تام ایران‌خودرو که با این تیم دو بار قهرمان لیگ برتر شد در هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور دارند. هر چند هر دوی این افراد بر اثر تکلیف و وظیفه و نه علاقه وارد فوتسال شدند با این حال برگی از تقویم تاریخ فوتسال ایران را به نام خود زده‌اند.

با این تفاسیر باید حضور آنها در هیات مدیره استقلال را به فال نیک گرفت و امیدوار بود آنها نیم نگاهی هم به فوتسال داشته باشند و نام بزرگ استقلال را به فوتسال برگردانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر