خبرگزاری کار ایران

به حضور صاحب‌پناه در استقلال خوش‌بین‌ام؛

خوراکچی: جای استقلال و پرسپولیس در فوتسال ما خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۸۱

صاحب‌پناه سال ۲۰۰۷ به فوتسال آمد و برای این رشته پول آورد و چالش اقتصادی فوتسال ایران را برطرف کرد. با ورود پول دغدغه مالی بازیکنان برطرف شد و بازیکنان توانستند توانایی خودشان را به رخ بکشند…

پیشکسوت فوتسال ایران از حضور آدم‌های فوتسالی در هیات مدیره استقلال بسیار خوشحال است، به خصوص از حضور کامران صاحب‌پناه به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال چراکه معتقد است او به عنوان یک آدم ورزشی خدمات زیادی به ورزش ما و به خصوص فوتسال داشته و اگر به او فرصت بدهند کشتی استقلال را به ساحل آرامش می‌رساند.

گفت‌وگوی محمود خوراکچی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:
دو نفر از اعضای هیات مدیره استقلال یعنی صاحب‌پناه و صادق‌پور از خانواده فوتسال هستند. حضور آنها را در هیات مدیره استقلال چطور ارزیابی می‌کنید؟
اگر بخواهم در مورد صاحب‌پناه صحبت کنم باید یک کتاب حرف بزنم، چون خدمات او به ورزش و به خصوص فوتسال زیاد و به یاد ماندنی است. قبل از اینکه صاحب‌پناه به فوتسال بیاید این رشته در کشور ما در حاشیه و منزوی بود و صادق درودگر به تنهایی کشتی فوتسال را به ساحل می‌رساند، اما وقتی صاحب‌پناه آمد یک باری از روی دوش درودگر برداشته شد و نتیجه آن در جام‌جهانی ۲۰۰۸ برزیل بود که اقتدار فوتسال ایران به رخ کشیده شد چون صاحب‌پناه سال ۲۰۰۷ به فوتسال آمد و برای این رشته پول آورد و چالش اقتصادی فوتسال ایران را برطرف کرد. با ورود پول دغدغه مالی بازیکنان برطرف شد و بازیکنان توانستند توانایی خودشان را به رخ بکشند که این یادگاری صاحبپناه برای فوتسال ایران بود.

عملکرد وی در باشگاه پیکان راضی‌کننده بود؟
صاحب‌پناه در پیکان با کمترین امکانات و هزینه نتایج خوبی گرفت، اما پیکان در آن مقطع مشکل اقتصادی داشت و در نیم فصل دوم نتوانست مثل نیم فصل اول که تیم سوم جدول شده بود نتیجه بگیرد. من به حضور صاحب‌پناه در باشگاه استقلال بسیار خوش‌بین هستم به شرطی که هواداران اجازه بدهند هیات مدیره و رئیس هیات مدیره کارها و برنامه‌هایشان را انجام دهند چون صاحب‌پناه و هیات مدیره موجود کارشان را خوب بلدند. اگر استقلال می‌خواهد یک تیم بین المللی شود اجازه بدهد صاحب‌پناه این کشتی را به ساحل آرامش برساند.

در مورد حضور صادق‌پور در هیات مدیره استقلال چه نظری دارید؟
صادق پور پارسال مدیر فنی بنده در میثاق تهران بود و به لحاظ تفکرات مدیریتی و فنی به من خیلی کمک کرد و با توجه به سوابق ورزشی و حضورش در بانک صادرات به عنوان یکی از مدیران رده بالا می‌تواند کمک شایانی به استقلال داشته باشد.

با توجه به حضور صاحب‌پناه و صادق‌پور استقلال دوباره در فوتسال تیمداری خواهد کرد؟
در فوتسال ما جای استقلال و پرسپولیس خیلی خالی است. لیگ ما جزو ۵ لیگ معتبر دنیا است و جای این تیم‌های بزرگ در لیگ برتر فوتسال خیلی خالی است، البته توقع نداریم همین اول کار، تیم فوتسال را در استقلال تشکیل دهند اما می‌توانند اعضای دیگر هیات مدیره را متقاعد کنند در فوتسال هم تیمداری کنند چون استقلال الان یک تیم است و اگر می‌خواهد تبدیل به یک باشگاه شود باید در رشته‌های مختلف تیمداری کند و این مسئله می‌تواند برگ برنده هیات مدیره برای تبدیل شدن استقلال به یک باشگاه باشد. فوتسال جذابیت و هیجان خودش را دارد و می‌تواند برای استقلال یک رشته خیلی خوب و برای هیات مدیره یک کار به یاد ماندنی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز