خبرگزاری کار ایران

هیمه حرف بزند فوتسال‌دنیا دگرگون می‌شود!

درودگر: حفظ خسوس به خاطر خیرخواهی بود / تصمیمات آقایان هیچ توجیهی ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۶۷

امیدوارم آقایان یک دلیل قانع‌کننده برای این کار داشته باشند. با این کاری که خسوس در مسابقات آسیایی کرد تجربه کسب کرده و بعدا به درد ما می‌خورد فکر می‌کنم به همین دلیل او را حفظ کرده‌ام.

رئیس سابق کمیته فوتسال در مورد اتفاقات حال حاضر این رشته در کشورمان با کنایه حرف می‌زند چراکه معتقد است تصمیمات رئیس کنونی کمیته فوتسال نیاز به اظهارنظر و توضیح خاصی ندارد چون کارهای او واقعا توجیهی ندارد و باعثبهت و حیرت همگان شده و او هم از این تصمیمات تعجب کرده است.

گفتگوی صادق درودگر با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

افتخاری تصمیم به حفظ خسوس در تیم ملی گرفته؛ در این رابطه چه نظری دارید؟
فکر نمی‌کنم لازم به اظهارنظر باشد چون تصمیمات اصلا توضیح نمی‌خواهد و هیچ توجیهی ندارد و باعثبهت و حیرت همگان شده است. من هم واقعا تعجب می‌کنم و امیدوارم آقایان یک دلیل قانع‌کننده برای این کار داشته باشند. با این کاری که خسوس در مسابقات آسیایی کرد تجربه کسب کرده و بعدا به درد ما می‌خورد فکر می‌کنم به همین دلیل او را حفظ کرده‌ام.

فکر می‌کنید خسوس با تیم ملی ما در جام جهانی موفق می‌شود؟
با این تیمی که من دیدم و با این شیوه رهبری خسوس حس کردم او حتی توان اینکه در آسیا هم تیم را تغییر بدهد ندارد و نمی‌تواند تیم را از فشار خارج کند. احساسم این است که شرایط بسیار بسیار سختی در انتظارمان است.

در حالیکه بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتسال خسوس را تایید نمی‌کنند فکر نمی‌کنید این تصمیم افتخاری لجبازی با فوتسالی‌ها باشد؟
شاید لجبازی نیست و خیرخواهی است تا خسوس برای آینده بتواند تجربه کسب کند و در فوتسال جهان بدرخشد. احتمالا هدف دوستان انسان دوستانه است و برای اینکه نشان دهیم ما ایرانی‌ها مهمان‌نواز هستیم و حتی اگر مهمانان ما مشکلاتی برای ما ایجاد کنند ناراحت نمی‌شویم و باز هم کمکش می‌کنیم، از این نظر کار قشنگی کرده‌ایم و می‌توانیم جایزه فیفا در رفتار انسان‌دوستانه با مربی که نتیجه نگرفته را کسب کنیم.

ترابیان اعلام کرده آقای هیمه نماینده فیفا حضور داشته به او گفته حتی در خود اسپانیا هم مربی بهتر از خسوس ندارند و او سِمَتِ استادی بر لوزانو دارد…
احتمالا در محل خودش و پدر و مادرش می‌گویند که روی دست خسوس کسی نیست.

پس چرا ترابیان چنین حرف‌هایی را می‌زند؟
نمی‌دانم؛ شاید از محله خسوس رد می‌شده و چنین حرف‌هایی را شنیده است.

شما به عنوان کسی که سال‌هاست در دنیای فوتسال هستید، آقای هیمه را می شناسید؟
اسم هیمه را اولین بار است که می‌شنوم. به هر حال هیمه خیلی به خسوس لطف داشته، اما من با این شرایط هیچ آینده خوبی برای فوتسال ایران و به خصوص تیم ملی نمی‌بینم. آقای هیمه هم هیمه است و هیمه را نمی‌شود کاری کرد و باید به حرفش احترام گذاشت چون هیمه است.

به نظر شما می‌شود از آقای هیمه استفاده بهینه ببریم؟
بله از هیمه تقاضا کنیم که راجع به فوتسال ایران به ما مشورت بدهد چون حرفش حجت است و نمی‌شود حرفش را زمین گذاشت چون او یکی از بنیانگذاران فوتسال جهان بوده و وقتی می‌گویی هیمه کل فوتسال دنیا دگرگون می‌شود. خدابیامرزد همه رفتگان را، یکی از بستگان ما در بیمارستان بستری بود و به شخصی که بالای سر او بود گفتند پرفسور است و یکی از بهترین استادان محسوب می‌شود و تا فامیل ما را بی‌هوش کرد طرف مُرد، بعد که ما تحقیق کردیم دیدیم طرف در رشته دیگری استاد بوده؛ حالا حکایت خسوس است. دوستان می‌گویند او استاد است، اما باید ببینیم در زمین فوتسال چکاره است و چه توانایی دارد. خسوس اگر استاد است باید در زمین بازی توانایی‌اش را نشان دهد که البته در زمین بازی هم چیزی از او ندیدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز