خبرگزاری کار ایران

بحثفوتسال ما فنی نیست؛

صانعی: پیش‌بینی می‌کردم تیم ملی دچار مشکل شود / حرف‌های ما دردی را دوا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۵۸

الان از هاشم‌زاده و بقیه دستیاران خسوس انتقاد می‌شود در صورتی که باید به هاشم‌زاده و دیگر دستیاران خسوس احترام بگذاریم تا تیم ملی به آرامش برسد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران معتقد است حرف‌های کارشناسان فوتسال هیچ اهمیتی ندارد و تاثیری روی تصمیمات کمیته فوتسال نخواهد داشت، به همین دلیل تصمیم گرفته زیاد در مورد تیم ملی صحبت نکند چون حرف‌های وی دردی را دوا نمی‌کند.

گفت‌وگوی علی صانعی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

با وجود انتقادات خسوس همچنان در تیم ملی حفظ شد، در این رابطه چه نظری دارید؟
باید از افتخاری بپرسید. حتما وی بررسی‌های لازم را انجام داده و چنین تصمیمی گرفته، در نهایت هم کمیته فوتسال باید تصمیم بگیرد و من نظری ندارم. اگر می‌خواستند قرارداد او را تمدید کنند اول باید کمیته فنی را تشکیل می‌دادند، اما خسوس عملاً تا پایان سال ۹۳ قرارداد دارد و الان دو حالت بیشتر ندارد یا خودش استعفا دهد یا حق و حقوقش را بدهند و مربی دیگری بیاورند.

شما به کار خسوس اعتقاد دارید؟
افتخاری به خسوس اعتقاد دارد و ما کاره‌ای نیستیم و نظر ما مهم نیست و تاثیری ندارد. ما مسئولیتی در کمیته فوتسال نداریم و نظر مسئولان مهم است. خسوس قرارداد دارد و طبق قرارداد کارش را انجام می‌دهد و نظر بقیه تاثیری ندارد.

اکثر کارشناسان با خسوس مخالف بودند. به نظر شما افتخاری با اهالی فوتسال و کارشناسان لجبازی نمی‌کند؟
نمی‌دانم، باید از خودش بپرسید. سعی می‌کنم نظری ندهم چون حرف‌های ما دردی را دوا نمی‌کند و این قرارداد است که حرف اول و آخر را می‌زند.

شما با خسوس کار کرده‌اید. او را در چه سطحی می‌دانید؟
آن موقع هم گفتم هر موقع خسوس سرمربی شود عیار کارش مشخص می‌شود و عیار کار او را در جام‌جهانی باید بسنجیم. کمیته فوتسال تصمیم گرفته خسوس کارش را ادامه دهد و باید از بازیکنان و دستیارانش بپرسید کارش چطور است. نتیجه را هم که همه دیده‌اند.

با این شرایط آینده فوتسال ایران را چطور می‌بینید؟
به دلیل حواشی که وجود دارد فوتسال ما هیچ پیشرفتی نمی‌کند. بحثفوتسال ما فنی نیست، بلکه بحثحاشیه است و تا وقتی حاشیه است این حرف‌ها بی فایده است. من پیش بینی کرده بودم که فوتسال ما به مشکل می خورد اینکه بحثکنیم خسوس باشد یا نباشد دردی را دوا نمی کند و فقط حاشیه درست می کند درصورتی که نباید حاشیه درست کنیم. الان از هاشم زاده و بقیه دستیاران خسوس انتقاد می شود در صورتی که باید به هاشم زاده و دیگر دستیاران خسوس احترام بگذاریم تا تیم ملی به آرامش برسد. الان نیاز به کارشناسان نیست چون حرف ما تاثیری ندارد و قرارداد است که حرف اول و آخر را می زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز