خبرگزاری کار ایران

خسوس اعتبارش را زیر سوال نمی‌برد؛

افتخاری: دلواپس نیستم / خسوس برود خودم روی نیمکت تیم ملی می‌نشینم!

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۰۲

خسوس در ایران ۱۰ هزار دلار در ماه می گیرد چون سرمربی تیم ملی امید ما هم هست وتوافق کردیم که ماهانه ۱۰ هزار دلار بگیرد. بحثخسوس مادی نیست بلکه او تیمش را دوست دارد

رئیس کمیته فوتسال ایران دلواپس و نگران تیم ملی نیست، چراکه اگر خسوس هم نباشد، خودش روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند و ملی‌پوشان فوتسال را هدایت خواهد کرد چراکه معتقد است سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران برای هر کسی افتخار است و به طرف اعتبار می‌دهد.

گفت‌وگوی سیدرضا افتخاری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

گویا خسوس در حال مذاکره با الکویت کویت است. در این رابطه چه نظری دارید؟
معلوم نیست این اخبار درست است یا نه؛ ما که طرف قرارداد او هستیم، تا حالا از خسوس هیچ مطلبی نشنیده‌ایم. خسوس باید برگردد و خودش در این رابطه پاسخ بدهد چون من هم همین الان این خبر را از شما می‌شنوم.

اگر این خبر واقعیت داشته باشد چکار می‌کنید؟
اگر واقعیت داشته باشد فکر دیگری می‌کنیم و همه درها به روی ما بسته نمی‌شود. بعید می‌دانم این خبر صحت داشته باشد چون خسوس آدمی نیست که به خاطر مسائل مالی اعتبارش را زیر سوال ببرد. خسوس در گذشته هم از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشته، اما به خاطر علاقه به ایران قبول نکرد و حتی قراردادش را هم کم کردیم اما ایستاد و کار کرد.

گویا الکویت کویت ماهی ۷ هزار دلار به خسوس می‌دهد و حتی مذاکرات تا این مرحله هم پیش رفته…
خسوس در ایران ۱۰ هزار دلار در ماه می‌گیرد چون سرمربی تیم ملی امید ما هم هست و توافق کردیم ماهانه ۱۰ هزار دلار بگیرد. بحثخسوس مادی نیست، بلکه او تیمش را دوست دارد، ضمن اینکه سرمربیگری ایران برای هر کسی افتخار و اعتبار می‌آورد و می‌تواند پیشرفت کند. تیم ملی فوتسال چین مربی پرتغالی استخدام کرد و پول خوبی هم دادند اما نتیجه نگرفتند و مربی خود را هم عوض کردند. اگر همین پیشنهاد را به خسوس بدهند، می‌دانند چین با خسوس هم نمی‌تواند حریف ایران شود. مربیان با هوش هستند و تیمی را انتخاب می‌کنند که به اعتبارشان لطمه نزند، اگر غیر از این بود، خسوس وقتی قراردادش را از ماهی ۱۴ هزار دلار به ۷ هزار دلار کاهش دادیم، نمی‌ماند؛ نه اینکه خسوس پول دوست نداشته باشد، بلکه چون تیم ملی ایران را دوست داشت و می‌خواست سرمربی ایران بماند، پذیرفت.

پس دلواپس تیم ملی نیستید؟
نه؛ در مرحله دوم هم که قرارداد خسوس را تمدید کردیم گفت ژاپنی‌ها با من صحبت کرده‌اند، اما ایران را دوست دارم و می‌مانم. اگر دلواپس باشم، خودم روی نیمکت تیم ملی می‌نشینم و تیم را هدایت می‌کنم. جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

پیشنهاد تمدید قرارداد خسوس روی میز کفاشیان

پیشنهاد تمدید قرارداد با خسوس را تا پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۶ به رئیس فدراسیون داده‌ایم که قرار شد پس از بررسی با کمیته فنی و در نهایت تصمیم کفاشیان، حضور این سرمربی تا زمان مطرح شده مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز