خبرگزاری کار ایران

هدف ما قهرمانی آسیا است

دبیری: شمسایی هنوز قطعی با ما قطع همکاری نکرده / تلاش ما تقویت تیم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۰۸

رفاقت ما و شمسایی همیشه هست، اما او در حال حاضر مشکل شخصی دارد و باید خودش تصمیم بگیرد تا اگر مشکلاتش حل شد، با تمرکز کافی کنار تیم ما کار کند و گرنه هر جا باشد برایش آرزوی موفقیت داریم.

مالک باشگاه فوتسال دبیری تبریز این روزها به دنبال انتخاب سرمربی جدید تیمش است، چراکه وحید شمسایی به دلیل مشکلات شخصی دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این تیم ندارد و قصد دارد در تهران کارش را دنبال کند. دبیری هنوز تصمیم قطعی در این رابطه نگرفته و البته هنوز هم امیدوار است بتواند شمسایی را برای حضور در این تیم متقاعد کند.

گفتگوی افشین دبیری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

چطور شد وحید شمسایی با شما قطع همکاری کرد؟

ما فصل گذشته روزهای خوبی با وحید شمسایی داشتیم و تلاش خوبی هم در تیم ما داشت و در نهایت قهرمان لیگ شدیم، اما برای فصل جدید شمسایی مشکل شخصی داشت و ترجیح داد در تهران فعالیت کند. آخرین صحبتی که با شمسایی داشتیم قرار است برای مسابقات آسیایی کنار ما باشد و آقایان خوراکچی و سفال‌منش هم کنار شمسایی باشند. رفاقت ما و شمسایی همیشه هست، اما او در حال حاضر مشکل شخصی دارد و باید خودش تصمیم بگیرد تا اگر مشکلاتش حل شد، با تمرکز کافی کنار تیم ما کار کند و گرنه هر جا باشد برایش آرزوی موفقیت داریم.

گزینه خاصی برای هدایت دبیری در فصل جدید در نظر گرفته‌اید؟

چون هنوز شمسایی قطعی به خود من نگفته ادامه همکاری نخواهد داد، منتظرم تا جواب نهایی شمسایی را بگیریم و بعد بتوانم تصمیم گیری کنم.

شمسایی در مصاحبه‌ای اعلام کرده از دبیری می‌رود تا اختاپوس‌ها جای او را در دبیری تبریزی بگیرند. در این رابطه چه نظری دارید؟

من راجع به این مسائل حرف نمی‌زنم و همیشه می‌گویم برای کسانی که در فوتسال ایران زحمت کشیده‌اند، احترام قائل هستم. نمی‌خوام وارد این مسائل شوم و در هر صورت تمام این دوستان از عزیزان ما هستند چون همه آنها برای فوتسال ایران زحمت کشیده‌اند.

دبیری‌تبریز امسال نماینده ایران در آسیا است چه هدفی در آسیا دارید؟

تمام تلاش ما تقویت تیم است و اینکه بتوانیم با شرایط مناسبی در این مسابقات شرکت کنیم و قهرمانی را کسب کنیم تا بعد از ناکامی تیم ملی در آسیا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. کار سختی است، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

دبیری پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟

اول باید کادر فنی و نفرات ما مشخص شود و بعد در این رابطه صحبت کنیم، اما تمام تلاش این است که بهترین نفرات را جذب کنم و بهترین شرایط را برای دبیری در آسیا مهیا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر