خبرگزاری کار ایران

هیچ‌کس از من قهرمانی نخواست؛

شمسایی: فقط برای قهرمانی کار می‌کنم / فوتسال‌قم سرآمد کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۳۲

سه جلسه تست در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه هفته‌جاری برگزار خواهیم کرد و این اطمینان را به جوانان قم می‌دهم اگر در این ۳ جلسه خوب ظاهر شوند، به تیم ماهان تندیس اضافه می‌کنم.

ایلنا: سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان قم گفت: هیچ‌کس از من قهرمانی نخواسته، ولی همه شما خصوصیاتم را خوب می‌شناسید که فقط برای قهرمانی کار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر شمسایی در مراسم معارفه‌اش اظهار داشت: خوشحالم دوباره به تیم فوتسال قم آمدم، اما این بار با چندین دوره حضورم در قم متفاوت است، زیرا یک هیئت مدیره بسیار قوی که در رأس آقای جلالی قرار دارد حامی تیم و بنده می باشد و حضور آقای شریفی به عنوان مدیرعامل نیز مطمئنا باعثرشد و موفقیت نماینده فوتسال قم خواهد شد.

وی از همان ابتدای سخنانش به بازیکنان بزرگسالان و امید فوتسال ماهان‌تندیس که حاضر در مراسم بودند، تاکید کرد: نه آقای جلالی و نه آقای شریفی از من قهرمانی خواستند، ولی همه شما خصوصیاتم را خوب می‌شناسید که فقط برای قهرمانی کار می‌کنم. شوخی و مسائل اضافی برای بیرون تمرین است و زمانی که به تمرین تیم می‌آیید باید بدانید فقط روی موفقیت تیم و نمایش خوب در بازی‌هایتان تمرکز کنید.

شمسایی با تمجید از فوتسالیست‌های قمی تصریح کرد: با اینکه اهل تهران هستم، اما باید واقعیت را گفت که استعداد فوتسال قم سرآمد کشور است و هیچ‌کس نمی‌تواند این امر را انکار کند. اینکه بخواهم از بین تمامی بازیکنان قم تیمی را ببندم، کار بسیار مشکلی است، اما سعی دارم حقی از کسی ضایع نشود و هر بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن نماینده قم را دارد، به تیم اضافه کنم.

وی با نقل خاطره‌ای از زمان حضورش در فوتسال قم یادآور شد: یک روز با ناصر شریفی در سالن هلال‌احمر قم بودیم و دیدیم یک هفته بیشتر تا مسابقات لیگ فرصت نداشته و ما تنها ۷ بازیکن داریم ولی پس از فراخوان جذب بازیکن که گذاشتیم، در جلسه تمرینی بعد دیدیم ۵۰ بازیکن برای تست آمده‌اند و واقعا همه آنها خوب بودند.

شمسایی هدف از گفتن این خاطره را در مورد طرز یارگیری برای تیم فوتسال ماهان تندیس اعلام داشت و خاطرنشان کرد: ۳ جلسه تست در روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنج‌شنبه هفته جاری برگزار خواهیم کرد و این اطمینان را به جوانان قم می‌دهم اگر در این ۳ جلسه خوب ظاهر شوند، به تیم ماهان اضافه می‌کنم. پس از برگزاری این تست‌ها، روز شنبه ۴ مردادماه اولین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهیم کرد.

پاک: مسئولان قم از باشگاه ماهان تندیس حمایت می‌کنند

همچنین در این مراسم قائم مقام باشگاه ماهان درخصوص اینکه اوایل فصل گذشته شاهد عدم حمایت مسئولان استان از این باشگاه بودیم، عنوان کرد: سال قبل مشکلات فراوانی در تیم فوتسال وجود داشت و گاهی اوقات موجب شد جلالی در مواجهه با مسائل مختلف احساس تنهایی کند، اما از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید استان، خوشبختانه تا حد زیادی این دغدغه برطرف شده است.

وی افزود: مدیران استان قم با رویکرد جدید و متفاوتی از سال قبل به حمایت باشگاه ماهان خواهند پرداخت که درگاه‌های امید در دل هواداران فوتسال قم ایجاد می‌کند و مطمئنا این امر سبب می‌شود تیم فوتسال ماهان حرف‌های زیادی در فصل جدید برای گفتن داشته باشد.

پاک با اشاره به اینکه بازیکنان تیم فوتسال قم باید قدر جایگاهی که دارند را بدانند، تصریح کرد: این‌ها به عنوان نمایندگان‌قم پا به این مسابقات می‌گذارند، لذا لازم است این بازیکنان از هر نظر الگو بوده و شایستگی خود در همه زمینه‌ها خصوصا اخلاقی را به نمایش بگذارند.

مهدی پاک با حکم شریفی مدیرعامل باشگاه ماهان‌قم، با حفظ سمت قائم‌مقامی این باشگاه، به عنوان سرپرست جدید تیم فوتسال ماهان تندیس منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر