خبرگزاری کار ایران

فوتسال دانشجویان جهان اسپانیا؛

شکست تیم فوتسال دانشجویان ایران مقابل روسیه / مصاف با بلاروس در دیدار رده بندی

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۴۸

تیم فوتسال دانشجویان ایران امشب(یکشنبه) برای کسب مقام سومی مسابقه های دانشجویان جهان رو در روی تیم بلاروس قرار می گیرد.

تیم فوتسال دانشجویان ایران با قبول شکست ۲ بر یک مقابل روسیه از صعود به دیدار نهایی چهاردهمین دوره مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان در اسپانیا بازماند.

به گزارش ایلنا، مرحله نیمه نهایی مسابقه های فوتسال دانشجویان جهان شنبه شب برگزار شد و شاگردان علی صانعی در مصاف با تیم پرقدرت روسیه شکست خوردند تا در دیدار رده بندی و برای کسب مقام سومی رو در روی تیم بلاروس قرار گیرند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، تیم برزیل با حساب ۳ بر ۲ از سد بلاروس گذشت و حریف تیم روسیه در دیدار پایانی شد.

تیم فوتسال دانشجویان ایران با کسب ۶ امتیاز از دو پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و در این مرحله رو در روی پرتغال تیم اول گروه D قرار گرفت و با شکست حریف خود به جمع ۴ تیم برتر رقابت ها راه یافته بود.

تیم فوتسال دانشجویان ایران در سه بازی مرحله گروهی نیز به ترتیب و با نتایج ۷ بر ۲ و ۲ بر یک مقابل تیم های آلمان و اوکراین پیروز شده و مقابل برزیل با حساب ۶ بر ۲ شکست خورده بود.

به این ترتیب، تیم فوتسال دانشجویان ایران امشب(یکشنبه) برای کسب مقام سومی مسابقه های دانشجویان جهان رو در روی تیم بلاروس قرار می گیرد و پس از آن تیم های روسیه و برزیل برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

در چهاردهمین دوره مسابقه های فوتسال دانشجویان جهان ۱۶ تیم به مدت ۸ روز در شهر آنته کوئه را در ایالت مالاگا به رقابت می پردازند. این رقابتها امشب(یکشنبه) به پایان می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز