خبرگزاری کار ایران

هدف ما ایستادن روی سکو است؛

توکلی: دنبال فضای آرام و تیم بی حاشیه بودم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۱۹

فرش آرا در فصل جدید تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد و امیدواریم بتوانیم با بازی های خوب روی یکی از سکو های لیگ قرار بگیریم.

بازیکن جدید تیم فرش آرای مشهد در مورد امیدهایش در لیگ شانزدهم گفت: امسال و در زمانی که قرارداد من با حفاری به پایان رسیده بود چند پیشنهاد خوب از تیم های مختلف داشتم که اکثرا از نظر مالی در یک سطح بودند.

به گزارش ایلنا، فرهاد توکلی افزود: من به دنبال انتخاب تیمی بودم که در فضایی آرام و بی حاشیه بتوانم فقط فوتبال بازی کنم و برای تیمم مفید باشم. همینطور به دنبال تیمی بودم که مانند حفاری مدیریت خوب و کاربلدی داشته باشد تا فضای کار آرام فراهم باشد. در نتیجه از پیشنهاد فرش آرا استقبال کردم و طی جلسه ای که با مرتضایی داشتم با این تیم به توافق رسیدم و بعد از عید فطر به تمرینات این تیم ملحق می شوم.

ملی پوش فوتسال ایران با اشاره به پیشنهاد تیم تبریزی ادامه داد: من از دبیری در زمان شمسایی پیشنهاد داشتم اما با رفتن وی خبری از باشگاه دبیری نشد و من با مرتضایی وارد مذاکره شدم و بعد دوباره از دبیری پیشنهاد همکاری مطرح شد ولی با توجه به قولی که به مرتضایی داده بودم به این تیم رفتم.

وی افزود: فرش آرا در فصل جدید تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد و امیدواریم بتوانیم با بازی های خوب روی یکی از سکو های لیگ قرار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز