خبرگزاری کار ایران

خدارا شکر الان هوا آفتابی است؛

شمسایی: آقای افتخاری، من ترسو نیستم / دلتنگم کنار دبیری در آسیا نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۰۳

اگر ترسو بودم تیم اول لیگ را ول نمی‌کردم وتیم دهم جدول را بگیرم. درست است که تاسیسات دریایی به لحاظ مدیریتی قوی است اما درنتیجه گیری موفق نبوده و فصل قبل دهم لیگ شده است

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: به هیچ وجه آدم ترسویی نیستم که بخواهم از حضور در آسیا فرار کنم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: افتخاری در مصاحبه‌ای اعلام کرده شمسایی زرنگی کرد و به آسیا نرفت چون عیارش در آنجا مشخص می‌شد. من دو روز پشت سر هم با آقای افتخاری صحبت کردم و به او گفتم چه اتفاقی قرار است بیفتد که من دوباره قهرمان لیگ شوم و به جام باشگاه‌های آسیا بروم و خودم را نشان بدهم. همه می‌دانند من چرا نتوانستم با دبیری ادامه بدهم و چرا باید تهران و کنار خانواده‌ام باشم. من آدم ترسویی نیستم که از حضور در‌ آسیا بترسم، بلکه به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم در تبریز بمانم.

وی افزود: اگر ترسو بودم تیم اول لیگ را ول نمی‌کردم و تیم دهم جدول را بگیرم. درست است تاسیسات‌دریایی به لحاظ مدیریتی قوی است، اما در نتیجه‌گیری موفق نبوده و فصل قبل دهم لیگ شده است. من از یک جای ضعیف به جای قوی نرفته ام، بلکه از یک تیم قوی به یک تیم ضعیف رفته‌ام، پس ترسو نیستم و همیشه دوست دارم به فوتسال و مملکتم خدمت کنم. ما از ابتدا در این رشته بودیم وباغم و شادی اش زندگی کرده ایم و با بی پولی و پولش هم ساخته‌ایم.

سرمربی تاسیسات دریایی اظهار داشت: خیلی‌ها در این فوتسال استخوان خرد کرده‌اند مثل دوردگر، حسین شمس، ‌ انصاری‌فر، خوراکچی و… تا فوتسال به اینجا رسیده است. امروز هم در تیم تاسیسات‌دریایی آدم‌های استخوان خرد کرده فوتسال حضور دارند و اگر آنها را انتخاب کردم به این دلیل بود که آدم‌های فوتسالی بودند و حق‌شان بود که در این رشته باشند.

وی افزود: من از فوتسال دور نمی‌شوم، چون خاک این رشته را خوردم و با این رشته به اعتبار و اقتدار رسیدم. من ۲ روز با آقای افتخاری صحبت کردم و خدارا شکر الان هوا آفتابی است، اما این را بگویم که چرخه فوتسال می‌چرخد و آدم‌های فوتسالی از بین نمی‌روند، بلکه من و امثال من در این رشته بوده، هستیم و خواهیم بود.

شمسایی در پایان گفت: امروز هم که تیم دبیری‌تبریز راهی جام باشگاه‌های آسیا شده، دلتنگ هستم، چون می‌توانستم همراه تیم باشم و به دلیل مشکلات شخصی کنار دبیری تبریز نیستم. خوشحالم با این تیم قهرمان شدم و الان هم سهیمه آسیا را دارند و این بچه‌ها می‌روند تا قهرمان آسیا شوند. این بچه‌ها برای من فداکاری کردند و خوشحال‌ترم آدم با اعتباری به نام حسین شمس جای من روی نیمکت تیم دبیری است و اطمینان دارم با دست پر بر می‌گردند. شمس آدم بین‌المللی در فوتسال است و در کنارش بازیکنان خوب و مدیران لایق دبیری حضور دارند و دور از دسترس نیست که قهرمانی آسیا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز