خبرگزاری کار ایران

باید سرگروه شوند تا به ژاپن نخورند؛

شمسایی: شاگردان شمس شروع قدرتمندانه‌ای داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۹۲

سرمربی سابق تیم دبیری در خصوص برتری این تیم در برابر بانک بیروت گفت: از صلابت تیم دبیری در این دیدار که به دلیل حضور مربی بزرگی به نام شمس و بازیکنان توانمند ایرانی محقق شد، لذت بردم.

سرمربی سابق دبیری تبریز تاکید کرد که شاگردان حسین شمس شروع مقتدرانه‌ای در جام باشگاه‌های آسیا داشتند.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی پس از پیروزی ۵ بر یک دبیری تبریز مقابل نماینده لبنان در نخستین دیدار با بیان اینکه خوشحالم این تیم تبریزی را در رقابت‌های آسیایی دیدم، اظهار کرد: از صلابت دبیری در این دیدار که به دلیل حضور مربی بزرگی به نام شمس و بازیکنان توانمند ایرانی محقق شد، لذت بردم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان علیرغم گذراندن دوران نقاهت‌بیماری نشان دادند برای اعتلای نام ایران از هیچ کوششی فروگذار نیستند و واقعاً شایسته قهرمانی آسیا هستند. دبیری در مجموع کارهای گروهی خوب بود و هر بازیکنی که به میدان رفت با تمام توان برای موفقیت تیم خود کوشید.

سرمربی سابق دبیری تبریز در مورد دیدار دوم این تیم مقابل القادسیه کویت نیز گفت: با توجه به حضور حسین شمس در رأس کادر فنی دبیری و شناخت وی به دلیل فعالیت چند ساله در فوتسال کویت، نماینده ایران با آگاهی در این دیدار به میدان خواهد رفت. امسال القادسیه بیشتر مرکب از بازیکنان کویتی است و یکی - دو بازیکن برزیلی دارد، که با شخصیتی بالایی که از دبیری در دیدار امروز دیدیم، تیم ایران توانایی و قدرت برتری بر این تیم را دارد.

شمسایی با اشاره به بازی پایانی دبیری مقابل چونبوری‌تایلند نیز متذکر شد: این تیم بیشتر بر مبنای ساختار تیم ملی تایلند شکل گرفته و حضور یک بازیکن ایرانی و یک بازیکن برزیلی به توان این تیم افزوده و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود هستند. شرایط فراهم آمده ما بتوانیم با برتری در برابر این تیم به عنوان سرگروه راهی دور نیمه‌نهایی شویم و تا فینال به ناگویای ژاپن نخوریم و بتوانیم با حضور در فینال، جام قهرمانی را بعد از مدت‌ها به ایران بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز