خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ برتر فوتسال؛

دربی‌های داغ در آغاز راه / جدال شمسایی با میثاق در دربی‌تهران / بازگشت ابطحی به اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۵۳

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران در حالی از فردا آغاز می‌شود که از پایان‌لیگ در فصل پیش در اسفند ۹۲ تا امروز اتفاقات زیادی در فوتسال اتفاق افتاده که خیلی هم آسمان فوتسال ایران را آفتابی نشان نمی دهد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران در حالی از فردا آغاز می‌شود که از پایان لیگ در فصل پیش در اسفند ۹۲ تا امروز اتفاقات زیادی در فوتسال اتفاق افتاده که خیلی هم آسمان فوتسال ایران را آفتابی نشان نمی‌دهد.

به گزارش ایلنا، در هفته نخست شاهد دربی‌های زیادی خواهیم بود. تیم تاسیسات‌دریایی که مربی تیم قهرمان فصل پیش یعنی وحید شمسایی را به خدمت گرفته به مصاف میثاق خواهد رفت، مصافی که با توجه به دربی بودن، جنجال‌های سال قبل دیدار این دو تیم و سالن خاص شهرداری منطقه ۱۱ می‌تواند زیبا و البته پر خبر باشد.

در دربی تبریز هم دو تیم تازه وارد پایا سازه و مس سونگون‌ورزقان به مصاف هم خواهند رفت دو تیمی که به ترتیب با خرید امتیاز هلال احمر و شهرداری تبریز لیگ برتری شدند. پایا سازه با استخوان بندی هلال احمر و مربیگری قضایی و مس سونگون هم با تقی پور و برخی بازیکنان فصل پیش شهردافی به این دیدار می آیند.

در حالیکه گیتی‌پسندی‌ها باید در هفته اول در دربی اصفهان حاضر می‌شدند، به دلیل فروش امتیاز زمزم به شهروند ساری باید در سالن مخابرات میزبان شاگردان‌ ابطحی باشند. دیداری که با توجه به سابقه مربیگری ابطحی در گیتی‌پسند و سابقه شاگردی کشاورز نزد این مربی می‌تواند جالب از کار در آید که البته با توجه به انتخاب پر سر و صدای کشاورز به عنوان اولین تجربه عدم نتیجه گیری گیتی پر ستاره می‌تواند جایگاه این مربی را دچار خدشه کند.

تیم ناکام باشگاه‌های آسیا دبیری تبریز با شمس در اهواز مهمان حفاری است، حفاری که چند بازیکن اصلی خود را به دیگر تیم‌ها داده و با جوان شدن شاید قدرت فصل پیش را نداشته باشد. دبیری هم با اضافه کردن چهره‌هایی چون نمازی، شفیعی و کوهستانی و البته از دست دادن وحید شمسایی و سنگ سفیدی به دنبال حفظ قهرمانی فصل پیش است.

تیم تازه وارد مقاومت البرز برای اولین با در لیگ حاضر و در هفته نخست به مصاف شگردان عقابی در شهرداری ساوه است، تیمی که با اضافه کردن چند بازیکن جدید، در دیدارهای تدارکاتی تیم پر انگیزه و دونده نشان داده است. قهرمان فصل پیش جام حذفی ماهان تندیس قم هم که این فصل امیر شمسایی را به عنوان سرمربی در تیم خود دارد با اضافه کردن چند بازیکن امید والبته از دست دادن کوهستانی، وزیرزاده و دهقانی به دنبال برتری بر منصوری در قرچک است. منصوری هم دروازبان چندین سال اخیر خود نصیرنیا و خیام را در تیم فردوسی مشهد دارد، امسال هم با داورزنی به دنبال موفقیت است. در دربی مشهد هم شاگردان مرتضایی به مصاف فردوسی می روند دو تیمی که از موفق های لیگ در فصل نقل و انتقالات بودند و چهره‌هایی چون توکلی، شریف زاده، نصیرنیا، مصطفی طیبی و خیام را به تیم‌هایشان اضافه کرند.

برنامه کامل مسابقات هفته اول که همگی به جز دیدار حفاری و دبیری روز پنجشنبه ۱۳ شهریور ۹۳ ساعت ۱۸ برگزار می شود از این قرار است:

میثاق تهران – تاسیسات دریایی تهران – شهرداری منطقه ۱۱ تهران
مقاومت البرز – شهرداری ساوه – انقلاب کرج
شهید منصوری قرچک – ماهان تندیس قم – هفتم تیر قرچک
گیتی پسند اصفهان –شهروند ساری – مخابرات اصفهان
پایا سازه تبریز – مس سونگون ورزقان – شهید پورشریفی تبریز
فرش آرا مشهد – موسسه اعتباری فردوسی مشهد – شهید بهشتی مشهد

ملی حفاری ایران – دبیری تبریز – سالن نفت اهواز(جمعه ساعت ۱۸)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز