خبرگزاری کار ایران

مهلت ۵ روزه کمیته فوتسال به مقاومت؛

افتخاری: ترابیان سخنگوی کمیته فنی فوتسال است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۰۱

در هر نشست با توجه به موضوعات مشخص شدن از مربیان و کارشناسان اهل فن فوتسال نیز دعوت کرده تا از تجربیات آنها نیز استفاده کنیم.

رئیس کمیته فوتسال از تشکیل کمیته فنی فوتسال با حضور رئیس فدراسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری درباره تشکیل کمیته فنی گفت: صبح امروز نشستی را با علی کفاشیان - رئیس فدراسیون فوتبال به همراه عباس ترابیان، حسین شمس، علی رعدی و حسن انصاری فرد برگزار کردیم تا با تائید رئیس فدراسیون از ماه های آتی، نشست های فنی فوتسال را برگزار کنیم.

وی افزود: طبق موافقت اعضا، عباس ترابیان به عنوان سخنگوی کمیته فنی فوتسال انتخاب شد تا از این پس درخصوص موارد بیان شده درکمیته فنی، از طریق وی مطرح و رسانه‌ای شود. بر همین اساس قرار است تا نشست‌های کمیته فنی حداقل هر ماه یک بار و یا حداکثر دو بار برگزار شود تا بررسی‌های لازم درخصوص مشکلات، موانع و یا هر موردی که وجود دارد، صورت بگیرد. ضمن اینکه در هر نشست با توجه به موضوعات مشخص شدن از مربیان و کارشناسان اهل فن فوتسال نیز دعوت کرده تا از تجربیات آنها نیز استفاده کنیم.

وی در پایان درخصوص لغو دیدار مقاومت البرز و شهرداری‌ساوه در هفته نخست به دلیل عدم پرداخت ورودیه بازی‌های لیگ از سوی تیم مقاومت البرز گفت: این تیم فقط تا پایان هفته‌جاری مهلت دارد تا حق ورودیه بازی‌های لیگ‌برتر را پرداخت کند در غیر این‌صورت از جدول مسابقاتی لیگ برتر فوتسال حذف خواهد شد. سپس جلسه هیات رئیسه را برگزار و برای جایگزین کردن یک تیم از لیگ دسته یک به برتر به جای مقاومت البرز تصمیم گیری خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز