خبرگزاری کار ایران

بازی با دبیری دو سر برد است؛

شمسایی: شمس استاد من است / باید خودم را نشان بدهم / انگیزه‌ای مقابل دبیری ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۵۹

شمس برای اعتبار خودش در دبیری می‌جنگد و ما هم دنبال آنچه که خدا تقدیر کرده هستیم. ما نزد استادمان می‌رویم و پیش استاد رفتن هم لذت‌های خاص خودش را دارد، ضمن اینکه شاگرد باید خودش را به استاد نشان بدهد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی معتقد است هیچ انگیزه‌ای مقابل دبیری تبریز ندارد چرا که دبیری را تیم خودش می‌داند و در تبریز یک بازی کاملا بی‌حاشیه است هر چند که او حسین شمس را استادش نشان دهد.

گفت‌وگوی وحید شمسایی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*این هفته باید به تبریز بروی و مقابل دبیری بازی کنی. در مورد این دیدار صحبت می‌کنی؟
خیلی خوشحالم که تبریز امسال ۳ تیم در لیگ برتر فوتسال دارد و ۳ بار به تبریز خواهم رفت که یادآور روزهای خوب برای من است و در کنار هواداران شریف تبریزی خواهم بود و برای من باعثخوشحالی است. من به تبریز می‌روم تا با تیم خودم بازی کنم. دبیری را تیم خودم می‌دانم، چون اگر فصل قبل موفقیتی به دست آوردم به خاطر تیم دبیری، مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران با غیرت آنها بود و اگر دنیای حرفه‌ای نبود و حرف و حدیثپیش نمی‌آمد، دوست نداشتم رو به روی دبیری بازی کنم. الان هم خیلی برایم سخت است که مقابل دبیری بازی کنم. من در تیم‌های زیادی بوده‌ام، اما یک زمان بحثحرفه‌ای‌گری است و یک زمان بحثرفاقت است که با خانواده دبیری خیلی رفیق هستم.

*با چه هدفی به تبریز می‌روی؟
قطعا برای بازی جوانمردانه و به دور از حاشیه‌ به تبریز می‌رویم. به بازیکنانم گفته‌ام دبیری تیم خودمان است و فقط برای بازی به دور از حاشیه به میدان می‌رویم. نمی‌خواهم در مورد برد و باخت این بازی صحبت کنم، چون این بازی برای من و شهاب سفال‌منش که فصل قبل آنجا بودیم دو سر برد است. بازیکنان انگیزه‌های خاص خودشان را دارند، اما این بازی برای من دو سر برد است.

*تقابل با حسین شمس برایت چقدر مهم است؟
من با حسین‌آقا تقابل زیاد داشتم و این هم جزیی از زندگی است. آقای شمس در حال حاضر مسئول فنی تیم دبیری است و من هم در تیم تاسیسات‌دریایی خدمت می‌کنم. شمس برای اعتبار خودش در دبیری می‌جنگد و ما هم دنبال آنچه که خدا تقدیر کرده هستیم. ما نزد استادمان می‌رویم و پیش استاد رفتن هم لذت‌های خاص خودش را دارد، ضمن اینکه شاگرد باید خودش را به استاد نشان بدهد.

*برای بردن شمس انگیزه نداری؟
برای تیم دبیری به هیچ عنوان انگیزه‌ای ندارم. تیم دبیری برای من بزرگ و قابل احترام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز