خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار؛

فوتسالیست ایرانی به لیگ‌اسپانیا می‌پیوندد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۷۰

ملی‌پوش فوتسال ایران که یک ماه پیش در ترکیب تیم ملی دانشجویان در اسپانیا به میدان رفته بود، مورد توجه یکی از باشگاه های این کشور قرار گرفته است.

ملی‌پوش فوتسال ایران که یک‌ماه پیش در ترکیب تیم ملی دانشجویان در اسپانیا به میدان رفته بود، مورد توجه یکی از باشگاه‌های این کشور قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، جعفری که سال‌گذشته به همراه دبیری به عنوان قهرمانی‌ایران دست یافته، در این بازی‌ها عنوان بهترین بازیکن دانشجویان را کسب کرده بود و مسئولان باشگاه اسپانیایی حتی برای جذب او از خسوس هم نظر خواسته‌اند. انتقال جعفری با موافقت باشگاه دبیری رو به رو شده با این شرط که این بازیکن تا پایان نیم فصل در تبریز بماند.
قرار است جعفری حداکثر ۳ ماه آینده به اسپانیا رفته و قرارداد خود را به امضا برساند.

جعفری با این حساب اولین لژیونر ایرانی شاغل در لیگ‌اسپانیا خواهد بود. البته پیش از این وحید شمسایی از بارسلونا قهرمان اسپانیا و اروپا پیشنهاد داشت، اما به دلیل مشکلات شخصی به این کشور نرفت.

در میان چهره‌های فوتسال‌ایران تاکنون رضا حیدریان، وحید شمسایی، مصطفی نظری، اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی سابقه حضور در لیگ‌های اروپایی را داشته‌اند، که شمسایی و حیدریان در ایتالیا و نظری، حسن‌زاده و طیبی در روسیه سابقه حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز