خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال ۹۳

شمس: شکست دبیری تقصیر من بود / استراتژی درستی انتخاب نکرده بودم!

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۶۶

تیم دبیری مقابل ماهان بازی خوبی ارائه نداد و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم و تیم ماهان با شناخت خوبی که از تیم ما داشت موفق شد تیم ما را شکست داد و به پیروزی برسد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری‌تبریز درخصوص شکست تیمش مقابل ماهان‌قم گفت: دبیری مقابل ماهان بازی خوبی ارائه نداد و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم و ماهان با شناخت‌خوبی که از تیم ما داشت موفق شد ما را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، حسین شمسافزود: امیدوارم تیم دبیری در بازی‌های آینده عملکرد خوبی داشته باشد و با پیروزی در بازی‌های آینده امتیازاتی که از دست داده است را جبران کند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: این باخت تقصیر من بود و استراتژی درستی برای این بازی انتخاب نکرده بودم و تیم حریف هم مقابل ما عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و موفق شد تیم ما را شکست دهد.

حسین شمس تصریح کرد: عملکرد بازیکنان در بازی مقابل ماهان رضایت‌بخش نبود و مقابل ماهان بازی خوبی ارائه ندادند و در حمله و دفاع مثل همیشه کار نکردند که امیدوارم از بازی‌های بعد بازی بهتری به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ماهان تیم خوبی است و در بازی مقابل ما هم با آنالیزی که از تیم ما کرده بودند بازی بهتری نسبت به ما ارائه دادند و موفق هم شدند. هنوز فرصت زیادی تا پایان لیگ است و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و مثل سال قبل این تیم را قهرمان لیگ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز