خبرگزاری کار ایران

فعل خواستن در بازیکنان صرف شده است؛

شمسایی: حق ماهان در تیم‌ملی بیشتر است / از جوان‌گرایی نتیجه گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۰۱

با ارزیابی که از شهروند ساری داشتیم، معایب و محاسن آن را دانسته و ان‌شاالله می‌رویم با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: جوان‌گرایی نتیجه داده است ولی این کار همانند پسته در بسته می‌باشد. خدا را شکر ما از این عمل نتیجه گرفتیم و فکر می‌کنم باید تیم‌ها به این شرایط روی بیاورند.

ماهان تندیس قم شش هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشته و از همین ابتدا خود را به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کرده است. امیر شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص علت نتیجه‌گیری‌های تیمش اظهار داشت: از زمان شروع کار با بچه‌ها صحبت و این نکته را القا کرده بودیم که باید نتیجه بگیرند و این فعل خواستن در بازیکنان ما صرف شده است.

وی افزود: الحمدلله بچه‌های تیم هر بازی را برای برد به میدان می‌روند و این مهم تاکنون اتفاق افتاده است. باید در نظر داشته باشیم نتایج گرفته شده، وظیفه ما را هفته به هفته سنگین‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم روند ادامه کار در طول فصل را سخت دانست و یادآور شد: هر بازی برای ما حکم فینال دارد و می‌خواهیم در این فینال‌ها نتیجه گرفته و پیروز شویم؛ کاری هم به دیگر تیم‌ها نداریم. اگر بردهای خود را ادامه دهیم، مطمئنا فاصله ما با حریفان بیشتر خواهد شد و در این راه از خدا کمک می‌خواهیم.

شمسایی با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی در لیگ نبسته بودیم، ابراز داشت: از من قهرمانی نخواسته بودند و تنها کسب رتبه‌های بالای جدول مدنظر بود اما بنده باتوجه به بضاعتی که در جوانان قمی دیده بودم فکر می‌کردم بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم که خوشبختانه همین طور شد و از این پس نیز تجربه‌مان را به کار می‌گیریم تا موفقیت تیم ادامه داشته باشد.

وی پیرامون جوان‌گرایی در تیم ماهان تندیس گفت: این کار نتیجه داده است ولی جوان‌گرایی همانند پسته در بسته می‌باشد. خدا را شکر ما از این عمل نتیجه گرفتیم و فکر می‌کنم باید تیم‌ها به این شرایط روی بیاورند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس تاکید داشت: اگر می‌خواهیم تیم‌ملی پویایی داشته باشیم باید جوان‌گرایی کنیم تا چندین سال تیم قدرتمندی در سطح آسیا داشته باشیم.

شمسایی در مورد حضور خسوس در چند بازی ماهان تندیس و دعوت بازیکنان به تیم‌ملی اظهار کرد: فکر می‌کنم حق بچه‌‌های ما این است که بیش از یکی، دو نفر در تیم‌ملی داشته باشند.

وی بازی با شهروند ساری را بسیار سخت دانست و افزود: آن‌ها خیلی خوب و روان بازی می‌کنند و علاوه بر آن فوتسال را می‌دانند؛ ضمن آنکه تیم‌های آقا مهدی ابطحی فنی هستند و ما با این شرایط کار دشواری خواهیم داشت ولی بازی در زمین خودمان است و با ارزیابی که از تیم مقابل داشتیم، معایب و محاسن آن را دانسته و ان‌شاالله می‌رویم با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر