خبرگزاری کار ایران

در پی تخلفات بازیکنان و کادر فنی؛

رای انضباطی تیم های شهروند ساری و تاسیسات دریایی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۶۰

دیدار دو تیم شهروند ساری و تاسیسات دریایی ایران از سری مسابقات فوتسال لیگ برتر روز ۱۱ مهر ماه برگزار شد که بازیکنان، مربی و سرپرست دو تیم فوق تخلفاتی را مرتکب شدند.

کمیته انضباطی رای خود را در باره تخلفات دیدار فوتسال دو تیم شهروند ساری و تاسیسات دریایی ایران اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم شهروند ساری و تاسیسات دریایی ایران از سری مسابقات فوتسال لیگ برتر روز ۱۱ مهر ماه برگزار شد که بازیکنان، مربی و سرپرست دو تیم فوق تخلفاتی را انجام داده اند.

حمید بخشی مربی تیم شهروند ساری به دلیل مضروب کردن و سرپرست تیم تاسیسات دریایی ایران به شش جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر اساس این رای سید جواد منتظر - دروازه بان تیم شهروند ساری نیز به دلیل ایجاد تشنج و درگیری با بازیکنان تیم تاسیسات دریایی ایران به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد.

حمید احمدی بازیکن تاسیسات دریایی ایران هم به دلیل درگیری با بازیکنان تیم شهروند ساری، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

همچنین به دلیل فحاشی تماشاگران تیم شهروند ساری، ورود به زمین مسابقه ووقفه دربرگزاری بازی، این باشگاه به مبلغ ۳۰میلیون ریال جریمه وتیم تاسیسات دریایی ایران نیز به دلیل تخلفات به ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احدصمیمی سرپرست تیم تاسیسات دریایی ایران هم به دلیل درگیری باعوامل تیم و تماشاگران شهروند سازی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر