خبرگزاری کار ایران

شناختی از گواتمالا و کاستاریکا نداریم؛

کاندلاس: مقابل حریفان دست و پا بسته نخواهیم بود / آماده رقابت با حریفان هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۰۵

بازیکنان پیش از اعزام به برزیل به مدت دو روز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری کرده و آماده رقابت با حریفان خود هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حضور تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی کوچک گفت: بازیکنانم آماده رقابت با حریفان خود هستند.

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس گفت: بازیکنان پیش از اعزام به برزیل به مدت دو روز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری کرده و آماده رقابت با حریفان خود هستند.

وی گفت: امیدواریم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم بهترین نتیجه را در این دوره از بازی‌ها کسب کنیم. اکنون بازیکنان در شرایطی هستند که می‌توانند نتایج قابل‌قبولی کسب کنند و با تمریناتی که پشت سر گذاشته‌ایم، فکر می‌کنم نتیجه قابل‌قبولی بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شناخت از حریفان ایران در رقابت‌های جام‌جهانی کوچک برزیل گفت: شناخت چندانی از گواتمالا و کاستاریکا نداریم اما تیم‌های قدری هستند و مصاف با این تیم‌ها کار چندان راحتی نیست. همانطور که می‌دانید ورزش در دنیا رو به پیشرفت بوده و فوتسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و مقابل حریفان خود دست و پا بسته نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز