خبرگزاری کار ایران

در دومین دیدار تدارکاتی در برزیل؛

ملی پوشان فوتسال ایران، ویتنام را گلباران کردند / درخشش مجدد جاوید و هت تریک عروجی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۶۸

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود نیز موفق شد حریف خود را از پیش رو بر دارد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود برزیل نیز موفق شد حریف خود را از پیش رو بر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در جام جهانی کوچک در برزیل به سر می‌برد، در دومین بازی دوستانه خود در سائوپائولو موفق شد ویتنام را ۶ تایی کند تا پیروزی دیگری را جشن بگیرد.

ملی پوشان ایران که در نخستین بازی تیم sai caetani از لیگ سائوپائولوی را ۲ بر یک شکست داده بودند در دومین دیدار به مصاف ویتنام رفتند که ۶ بر یک این تیم را نیز شکست دادند. در این دیدار ابوالقاسم عروجی ۳ بار و مهدی جاوید ۲ بار موفق به گلزنی شدند و گل ششم نیز به نام میثم خیام ثبت شد.

مهدی جاوید که در بازی روز گذشته مقابل تیم برزیلی یکی از ۲ گل تیم ملی را به ثمر رسانده بود در ادامه فرم خوب خود این بار ۲ گل به ثمر رساند تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است. همچنین عروجی نیز با به ثمر رساندن ۳ گل درخشش خوبی در این بازی داشت.

گفتنی است، تیم ملی کشورمان نخستین دیدار رسمی خود را در گرندپری روز چهارشنبه با تیم گواتمالا برگزار می‌کند. در این دوره از بازی‌ها تیم های برزیل، ایران، کاستاریکا، گواتمالا، ویتنام و کلمبیا حضور دارند و دیگر خبری از قدرت‌های برتر فوتسال جهان نیست. ایران در گروه B با تیم‌های گواتمالا و کاستاریکا همگروه است.

این بازی‌ها از سال ۲۰۰۵ آغاز شده که برزیلی‌ها در تمام ۸ دوره یک پای فینال بوده و ۷ دوره عنوان قهرمانی را از آن خود کرده اند. در سال ۲۰۱۰ تیم ملی فوتسال اسپانیا موفق شد با برتری ۲ بر یک بر برزیل، عنوان قهرمانی را از چنگ مردان سرزمین فوتبال خارج کند. تیم ملی ایران نیز سابقه کسب دو عنوان دومی این رقابت‌ها را در کارنامه دارد.

اسامی بازیکنان اعزام شده به برزیل به این شرح است:

علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، علی اصغر حسن‌زاده، حسین طیبی، فرهاد توکلی، حمید احمدی، احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید، بهروز جعفری، محمد شجری، محمدرضا سنگ‌سفیدی و میثم خیام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر