خبرگزاری کار ایران

ناکامی‌ها فوتسال را پایانی نیست!

خداحافظی‌خسوس با بازیکنان تیم ملی فوتسال / دست کمیته فوتسال باز شد!

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۳۵

خسوس کاندلاس در رختکن با بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرد تا دست کمیته فوتسال را برای تغییر در رأس نیمکت تیم ملی باز بگذارد.

خسوس کاندلاس در رختکن با بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرد تا دست کمیته فوتسال را برای تغییر در رأس نیمکت تیم ملی باز بگذارد.

به گزارش ایلنا، با توجه به شکست تیم ملی فوتسال در نیمه‌نهایی جایزه‌بزرگ برزیل از تیم ملی کلمبیا که در ثانیه‌های پایانی و بر اثر اشتباه محرز کادر فنی شکل گرفت، خسوس پس از این شکست با حضور در رختکن از بازیکنان خداحافظی و اعلام کرد دیدار امروز تیمش برابر گواتمالا آخرین بازی است که بر روی نیمکت‌ایران خواهد نشست.

در این دیدار که منجر به شکست ۴ بر ۳ ایران شد، خسوس در ثانیه‌های پایانی و علیرغم شرایط بازی اصرار زیاد بر استفاده از تاکتیک ۵ نفره داشت تا در ۲۰ ثانیه به پایان بازی دروازه بدون دروازبان ایران باز شود و ایران از حضور در فینال محروم شود.

در مسابقات آسیایی که ایران در برابر ژاپن شکست خورد نیز خسوس قصد کناره گیری داشت که مسئولان فوتسال از این موضوع جلوگیری کردند. حال باید منتظر ماند و دید کمیته فوتسال و کفاشیان چه تصمیمی خواهند گرفت و آیا یک مربی ایرانی جایگزین پیرمرد اسپانیایی می‌شود یا باید شاهد حضور یک مربی خارجی و شاید هم پرتغالی روی نیمکت ایران باشیم؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر