خبرگزاری کار ایران

فوتسال‌جام‌جهانی‌کوچک - برزیل؛

فوتسال ایران مقابل کلمبیا زانو زد / خداحافظی خسوس در رختکن!

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۵۴

نکته جالب‌توجه اینکه خسوس کاندلاس پس از پایان این بازی در رختکن از بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرد و گفت: بازی با گواتمالا احتمالا آخرین فرصت من برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران است.

تیم ملی فوتسال ایران در ثانیه‌های پایانی بازی را به کلمبیا واگذار کرد تا از رسیدن به دیدار فینال جام جهانی کوچک باز بماند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(شنبه) در مرحله نیمه نهایی جام جهانی کوچک برزیل به مصاف کلمبیا رفت و با واگذاری نتیجه از راهیابی به فینال بازماند.

ایران در حالی این بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ واگذار کرد که تا ۱۰ ثانیه پایانی بازی مساوی بود، اما خسوس سرمربی تیم ملی در تصمیمی عجیب در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان بازی، از سیستم پاورپلی استفاده کرد و روی غفلت بازیکنان گل پیروزی بخش کلمبیا به ثمر رسید. گل‌های ایران را در این بازی حسین‌زاده دو بار و فرهاد توکلی یک بار به ثمر رساندند. به این ترتیب برزیل و کلمبیا دیدار فینال را برگزار می‌کنند و ایران و گواتمالا هم در بازی رده‌بندی به مصاف هم خواهند رفت.

نکته جالب‌توجه اینکه خسوس کاندلاس پس از پایان این بازی در رختکن از بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرد و گفت: بازی با گواتمالا احتمالا آخرین فرصت من برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران است. چه من باشم و چه نباشم؛ همیشه مردانه بازی کنید.

کاندلاس با این اقدام خود دست مسئولان کمیته فوتسال را برای هر گونه تغییر و تحولی بر روی نیمکت تیم ملی باز گذاشت ولی مدیران فوتسالی هر بار در چنین مواقعی کاملا مشخص بوده چه تصمیمی اتخاذ کرده‌اند و بعید نیست خسوس همچنان سکاندار فوتسال ایران بماند.

هت‌تریک فالکائو برزیل را به فینال برد
دیدار اول نیمه نهایی جایزه بزرگ ۲۰۱۴ برزیل با برگزاری دیدار بین میزبان و گواتمالا به پایان رسید که در این دیدار برزیلی‌ها توانستند با نتیجه پر گل ۸ بر ۲ بر گواتمالا غلبه و به فینال برسند. گل‌های برزیل در این دیدار توسط سینو(۳)، لندرو(۲گل۶ و ۱۵)، پیتو(۱۹)، فالکائو(۳گل ۲۲،۳۸ و ۳۹)، دانیل(۳۹) به ثمر رساندند. انرکوئز(۱۸) و روئیز(۳۱) هم برای گواتمالا گلزنی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز