خبرگزاری کار ایران

خیلی چیز ها از او یاد گرفتم؛

توکلی: خسوس در رختکن گفت که شاید بود و نبود من فرقی نمی کند / بحثاستعفا نبود!

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۴۵

ملی پوش فوتسال فرش آرا درخصوص مسابقات جایزه بزرگ برزیل ۲۰۱۴ گفت: بازی های خیلی خوبی بود به خصوص برای بازیکنان جوان تر که تجربه خوبی برای مقابله با تیم های فیزیکی و قلدر آمریکای جنوبی کسب کردند.

ملی پوش فوتسال فرش آرا در خصوص مسابقات جایزه بزرگ برزیل ۲۰۱۴ گفت: بازی های خیلی خوبی بود به خصوص برای بازیکنان جوان تر که تجربه خوبی برای مقابله با تیم های فیزیکی و قلدر آمریکای جنوبی کسب کردند.

به گزارش ایلنا، فرهاد توکلی افزود:اینکه به فینال نرفتیم فقط یک اتفاق بود. بازی در کنترل ما بود فقط از موقعیت های به وجود آمده خوب استفاده نکردیم و در اوج بد شانسی در ۲۰ ثانیه آخر گل خوردیم.

وی در خصوص کناره گیری سرمربی تیم ملی گفت: اینکه خسوس در رختکن خداحافظی کرده واقعیت ندارد تنها پس از باخت برابر کلمبیا تحت تاثیر قرار گرفت و از اینکه بچه ها در بازی به حرفش گوش نکردند و نهایتا گل خوردیم ناراحت بود. خسوس در رختکن گفت که شاید بود و نبود من فرقی نمی کند که گوش نمی کنید. اصلا حرف استعفا و خداحافظی نبوده و نیست!

توکلی با تمجید از خسوس افزود: وی مربی بزرگ با افکار بزرگی است. به شخصه خیلی چیزها از او یاد گرفتم و دید من را نسبت به مسائل فنی فوتسال تغییر داده. خوشحالم که زیر نظر چنین مربی کار می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر