خبرگزاری کار ایران

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال

تقی پور: تیمی که اعجوبه فوتسال آسیا را در اختیار دارد، تیمی خوب و قدر به شمار می رود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۲۱

با این حال مس سونگون نیز تیمی دست و پا بسته نیست و برای کسب امتیاز کامل این دیدار و تثبیت صدرنشینی خود به مصاف حریف خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتسال این باشگاه در آستانه دیدار حساس تیمش برابر یاران وحید شمسایی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، با تاکید بر آمادگی کامل بازیکنان مس برای رویارویی با تیم خوب تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: بی تردید تیمی که وحید شمسایی اعجوبه فوتسال آسیا و ایران را در اختیار دارد، تیمی قابل احترام و البته خوب و قدر به شمار می رود و نتایج این تیم در طول رقابت های این فصل و جایگاه فعلی آن نیز دلیلی روشن بر این موضوع است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تقی پور افزود: با این حال مس سونگون نیز تیمی دست و پا بسته نیست و برای کسب امتیاز کامل این دیدار و تثبیت صدرنشینی خود به مصاف حریف خواهد رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به باخت هفته گذشته مس برابر میثاق افزود: باخت غیرمنتظره و ناباورانه ای برابر میثاق داشتیم و متاسفانه نتوانستیم علی رغم برتری مطلق مان بر حریف در این بازی، برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در عین حال از انگیزه بالای بازیکنان تیمش برای پیروزی بر رقیب قدر در دیدار فردا خبر داد و افزود: با تمام توان و انگیزه برابر تاسیسات به میدان می رویم و مطمئن باشید که برنده این دیدار حساس مس سونگون خواهد بود.

مس سونگون در هفته دوزادهم لیگ برتر فوتسال فردا ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهیدپورشریفی تبریز از تاسیسات دریایی تهران پذیرائی می کند. تاسیسات در صورت غلبه بر میزبان و توقف ماهان تندیس می تواند به صدر جدول برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز